arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر کرونا بر سهام غولهای فناوری تا استفاده از تلفن همراه برای مبارزه با بیماری

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ویروس کرونا سهام شرکت های سرشناس حوزه فناوری را قربانی کرده است و  به عبارتی به شدت تنزل داده است. بر اساس آمارها، سهام شرکت های بزرگ فناوری بیش از 230 میلیارد دلار قربانی داشته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ از شرکت هایی است که اخیرا تحت تاثیر ویروس کرونا مجبور به تعطیلی یکی از کارخانه های خود شد چرا که پاسخ آزمایش ابتلای یکی از کارمندان این کارخانه مثبت اعلام شده بود. اکنون پرسش ثانویه این است که آیا سامسونگ از پس ارائه لوازم جانبی گوشی گلکسی اس 20 به اندازه کافی برمی آید؟ مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 در طول دو دهه گذشته ، سه ویروس جدید کرونا جهان را تحت تاثیر قرار داده اند. سارس در سال 2002، مرس در سال 2012 و اکنون covid-19 که به سرعت در حال گسترش است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آیا هوش مصنوعی می تواند به اندازه کافی هوشمند باشد تا اخبار جعلی را تشخیص دهد؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را که این روزها از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند به خود مشغول کرده است. در شبکه های اجتماعی از خوردن سیر تا استفاده از خشک کن دستی توصیه می شود اما هیچکدام از این توصیه ها مبنای علمی و اثبات شده مبارزه با کرونا ندارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از کشورها در تلاش هستند تا ویروس کرونا را متوقف کنند. از تاکتیک های کشورها می توان به محدودیت های سفر، قرنطینه، ارسال هشدارهای بهداشتی، تحقیقات پر شتاب در مورد توسعه واکسن و مواردی مشابه اشاره کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ویروس کرونا یا COVID-19 به یکی از بزرگ ترین چالشهای سلامتی در یک قرن اخیر تبدیل شده است. برای پیشگیری از ویروس کرونا توصیه می شود دستهای خود را مرتب با آب و صابون شستشو دهید اما شاید راههای دیگری نیز برای مبارزه با ویروس کرونا وجود داشته باشد که حتی فکرش را نمی کردید. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان