arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقش هوش مصنوعی در بیمارستانهای چین تا وضعیت افزایشی قیمت ماسک در سایت های خرید آنلاین

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بیمارستان ژونگنان  وابسته به دانشگاه ووهان در ووهان چین و در  قلب شیوع Covid-19 قرار دارد؛ یک بیماری نوظهور و از اعضای جدید خانواده ویروس های کرونا. این بیماری هم اکنون در کره جنوبی، ایتالیا و ایران نیز در حال گسترش است. اکنون به نظر می رسد بیمارستان ژونگنان و سایر بیمارستانهای مناطق قرنطینه از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی به عنوان نقطه قوت خود استفاده می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با توجه به گسترش گسترده ویروس کرونا در سراسر چین، طبیعی است که اپل از شیوع کرونا تا حدودی تأثیر می پذیرد. اما برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که شیوع کرونا چه اندازه و کدام جنبه ها از تجارت اپل را تحت تأثیر قرار خواهد داد؟ مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آمازون به عنوان بزرگ ترین خرده فروشی آنلاین جهان به نحوه توزیع ماسک های بهداشتی نظارتی جدی خواهد داشت. این شرکت طی روزهای اخیر و همزمان با افزایش بی رویه قیمت ماسک تلاش کرده قیمتها را کنترل کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موضوع بررسی داده های شخصی و اطلاعات مهم کاربران در چپن موضوع عجیبی نیست. چینی ها سابقه ای طولانی در رصد اطلاعات کاربران دارند. اکنون چین برای جمع آوری داده های جدید از کاربران، با هدف مبارزه با ویروس کرونا بیش از هر زمان دیگری تلاش می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران هنگ کنگی موفق شدند با تکیه بر فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی نوعی سیستم تشخیصی جدید برای ویروس کرونا ایجد کنند. این سیستم تشخیصی از آن جهت حائز اهمیت است که چین بزرگ ترین میدان نبرد علیه COVID-19 در نظر گرفته می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان