arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

روحانی در تماس تلفنی با رئیس جمهور روسیه: شرایط ادلب نگران گننده است/ قابل قبول نیست بخشی از کشور سوریه در اختیار تروریست ها باقی بماند/ پوتین: این حق دولت سوریه است که برای مبارزه با تروریست ها در سرزمینش عکس العمل نشان دهد / ایجاد مناطق کاهش تنش نباید به معنای عدم مبارزه با تروریسم تلقی شود

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در تماس با رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: قابل قبول نیست بخشی از کشور سوریه برای سالها در اختیار تروریست ها باقی بماند. وی همچنین افزود: شرایط ادلب نگران گننده است و باید هر چه سریعتر توافقات روند آستانه عملیاتی شود تا شاهد ریشه کن شدن تروریسم در این منطقه باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 حجت الاسلام حسن روحانی امروز با پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص تحولات ادلب گفت و گوی تلفنی کرد.

به گزارش انتخاب؛ رئیس جمهور در تماس تلفنی با رئیس جمهور روسیه گفت: تازمانی که از منافع برجام برخوردار باشیم به تعهدات خود پایبند هستیم.


وی همچنین افزود: قابل قبول نیست بخشی از کشور سوریه برای سالها در اختیار تروریست ها باقی بماند. شرایط ادلب نگران گننده است و باید هر چه سریعتر توافقات روند آستانه عملیاتی شود تا شاهد ریشه کن شدن تروریسم در این منطقه باشیم.

همچنین ولادیمیر پوتین در این گفت و گو اظهار کرد: آمادگی همه گونه همکاری در مقابله با ویروس کرونا از جمله همکاری های بهداشتی و درمانی را داریم .


اجلاس اخیر کارشناسان در وین در مورد برجام فضای خوبی را مهیا کرد تا بتوانیم به سمت گره گشایی در این زمینه حرکت کنیم.


ایجاد مناطق کاهش تنش نباید به معنای عدم مبارزه با تروریسم تلقی شود.


این حق دولت سوریه است که برای مبارزه با تروریست ها در سرزمین عکس العمل نشان دهد.

نظرات بینندگان