arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

«لوکیشن» در اردستان جلوی دوربین می رود/ معرفی جاذبه های گردشگری

فیلم سینمایی «لوکیشن» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا سعادتی در شهرستان اردستان و روستاهای تابع آن به زودی جلوی دوربین می رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیلم سینمایی «لوکیشن» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا سعادتی در شهرستان اردستان و روستاهای تابع آن به زودی جلوی دوربین می رود.

 فیلم سینمایی «لوکیشن» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا سعادتی و تهیه کنندگی حمیدرضا تاملی و فضل الله بصیرت در شهرستان اردستان و روستاهای تابع آن به زودی جلوی دوربین می رود.

«لوکیشن» به سفارش فرماندار شهرستان اردستان، با حمایت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و بوم گردی منطقه، جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری اردستان و همچنین آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ فولکلور مردمان این سرزمین، در مرحله پیش تولید است و مراحل تولید آن به زودی آغاز می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مارتین ایران شناس و پژوهشگر انگلیسی برای تحقیق میدانی به نمایندگی از یک گروه به ایران آمده است و مشاهدات عینی خود را در فضای مجازی با دیگر افراد گروه به اشتراک می گذارد اما به دلیلی ارتباط او قطع شده و موجب نگرانی دیگر اعضا می شود و همین نگرانی موجب سفر آنها به اردستان به قصد یافتن خبری از مارتین می شود و ... .»

«لوکیشن» اولین فیلم سینمایی بلند محمدرضا سعادتی است که اگر چه هدف از آن ارائه پکیجی مستند از تاریخ، مردم شناسی و جاذبه های توریستی اردستان است ولی در قالب داستانی تولید می شود.

محمدرضا سعادتی پیش از این فیلم های کوتاه «پوشک»، «فوکوس» و «چرخش بچرخه» را کارگردانی کرده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان