arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۴۴۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ایتالیا و اسپانیا پروازهای خود به اسرائیل را لغو کردند

با گسترش ویروس کرونا در سرزمینهای اشغالی، خطوط هوایی ایتالیا و اسپانیا پروازهای خود به این سرزمینها را لغو کردند و اسرائیل نیز پروازهای خود به آمریکا و برخی شهرهای اروپایی را متوقف کرده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با گسترش ویروس کرونا در سرزمینهای اشغالی، خطوط هوایی ایتالیا و اسپانیا پروازهای خود به این سرزمینها را لغو کردند و رژیم صهیونیستی نیز پروازهای خود به آمریکا و برخی شهرهای اروپایی را متوقف کرده است .

به گزارش امروز (شنبه) روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آخرونوت"، شرکتهای هواپیمایی "آلیتالیا" متعلق به ایتالیا و "ایبریا" که با پرچم اسپانیا تردد می کند، تمامی پروازهای خود به تل آویو را متوقف کردند.

آلیتالیا اعلام کرد که تصمیم به کاهش پروازها به تل آویو گرفته و از ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) تا ۲۸ مارس (۹ فروردین) تمام پروازهای خود را به سرزمینهای اشغالی فلسطین لغو خواهد کرد.

هواپیمایی ایبریا نیز اعلام کرد که تمام پروازهای خود به تل آویو را تا پایان ماه میلادی جاری متوقف می کند.

اما دیروز هم "ال آل" هواپیمایی رژیم صهیونیستی پرواز به "سان فرانسیسکو" و چندین شهر دیگر اروپایی را به علت نگرانی از گسترش ویروس کرونا لغو کرد.

یکی از مسئولان هواپیمایی رژیم صهیونیستی در گفت و گو با روزنامه یدیعوت آخرونوت این مساله را یک بحران بی سابقه خواند و پیامدهای آن را بسیار عظیم برای شرکت هواپیمایی ال آل توصیف کرد.

ال آل پروازهای خود به برلین، بارسلونا و زوریخ را نیز لغو کرده و قرار است پروازهای روز یکشنبه به مونیخ، بوداپست، آمستردام، بروکسل، بخارست، وین و مارسی را نیز لغو کند.

رژیم صهیونیستی تاکنون آمار دقیقی از مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمینهای اشغالی را اعلام نکرده، ولی این رژیم از قرنطینه هزار سرباز به دلیل مشکوک بودن به مبتلا شدن به این ویروس خبر داده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Poland
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
1
دیگ به دیگ می گه روت سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
0
الان همه اینا به قول شما ظاهرسازیه دیگعه
نظرات بینندگان