arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

ظرفیت نیروگاه‌های کشور به ۸۳ هزار و ۳۵۰ مگاوات رسید

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های نیروگاهی جدید ظرفیت نصب‌شده نیروگاهی کشور به ۸۳ هزار و۳۵۰ مگاوات رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های نیروگاهی جدید ظرفیت نصب‌شده نیروگاهی کشور به ۸۳ هزار و۳۵۰ مگاوات رسید.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «همایون حائری» صبح امروز سه‌شنبه در آیین افتتاح ۲۵ طرح بزرگ بخش برق در پنج استان که در قالب بیستمین هفته پویش #هرهفته الف ب_ایران که به ‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به بهره‌برداری از ۲۵ پروژه برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان، افزود: اقدام‌های سخت افزاری و نرم افزاری در کنار این پروژه‌ها، ارتقای دانش کار و استفاده از فناوری‌های پیشرفته بومی انجام شده است.

وی از جمله این فناوری‌ها به نسل جدید توربین‌ها و ژنراتورها و سیستم‌های کنترل پیشرفته اشاره کرد و ادامه داد: برای پیاده سازی این پویش، سه منبع بزرگ انرژی بزرگ هم در کنار خود داشتیم که در انجام پروژه‌ها حرف اول و آخر را می‌زد.

حائری تصریح کرد: منبع انرژی نخست، کسب رضایت مردم بود که بزرگ‌ترین سرمایه ماست و تمام تلاش ما برای ارائه کار در جهت رضایت‌مندی آنهاست.

وی کارکنان صنعت آب و برق، پیمانکاران و دیگر دست اندرکاران این صنعت و تامین کنندگان تجهیزات و صنایع پشتیبان را از دیگر منابع انرژی صنعت برق در اجراء پروژه‌ها دانست.

نظرات بینندگان