arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۶۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حساب ۳ میلیون نفر تا پایان هفته / روحانی: به مشاغل کم درآمد در ۴ نوبت بسته حمایتی پرداخت خواهد شد + ویدیو

روحانی گفت: تصمیم گرفته شد به مردم در زمینه آب، برق، گاز و عوارض شهرداری و بدهکاری‌هایی که در این سه ماه خواهند داشت را به تعویق بیندازند و این مهلت هم داده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

روحانی امروز یکشنبه و پس از جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد به مردم در زمینه آب، برق، گاز و عوارض شهرداری و بدهکاری‌هایی که در این سه ماه خواهند داشت را به تعویق بیندازند و این مهلت هم داده شد.

رییس‌جمهوری افزود: یکی از موضوعات مورد بحث مربوط به افراد خیلی کم درآمد است و دچار مضیقه هستند و در این روزها آنها بیشتر دچار مضیقه می‌شوند مانند دست‌فروشان یا افرادی که به شکل موقت کار می‌کردند که شامل ۳ میلیون نفر هستند و لیست آنها مشخص است؛ پیش‌بینی شده که در ۴ نوبت بسته حمایتی به آنها پرداخت شود.

روحانی با بیان اینکه نخستین حمایتی در این هفته یعنی تا قبل از پایان سال پرداخت می‌شود، گفت: سه بسته حمایتی دیگر نیز در ماه‌های بهار ۹۹ پرداخت خواهد شد که مبالغی از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان را شامل می‌شود و به شکل تفصیلی از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه بیان می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
2
به یه عده از مردم صدقه ندید عوض این کارا امکانات عمومی و خدمات و مایحتاج ضروری روزانه مردم اعم از نان و میوه را مجانی کنید. به نانوایان سوبسید بدید گردش پول را از مراودات مردم برای یک ماه حذف کنید .اکثر مردم از طریق خرید و تبادلات پول و کارت بانکی آلوده می شند. اگه یک ماه یا حداقل 20 روز این کار را انجام بدید کسی از خونه بیرون نمیادو ویروس ریشه کن می شه. بعدش هم لاستیک های این هواپیمایی ماهان را پنچر کنید تا باعث پخش دوباره ویروس نشه.
نظرات بینندگان