arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

بهشت زهرا برای تحویل سال هیچ برنامه‌ای ندارد

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به شیوع کرونا ویروس در ایام پایانی سال ۹۸، گفت: برای جلوگیری از هرگونه ازدحام و تجمع جمعیت در بهشت زهرا (س) و گلزار شهدا هیچ گونه برنامه ای هنگام تحویل سال در این مکان برگزار نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سعید خال اظهار داشت: سازمان بهشت زهرا (س) در جهت سلامت شهروندان تهرانی بستن درهای این مکان معنوی را نیز در پنجشنبه آخر سال پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه براساس تمهیدات و توصیه های شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا (س) پنجشنبه گذشته یکی از خلوت ترین روزهای این سازمان بود، افزود: لازم است از همراهی مردم شریف تهران در رعایت توصیه های سازمان بهشت زهرا(س) تشکر کنم.

خال ادامه داد: مردم باید همانند هفته گذشته برای در امان ماندن از ویروس کرونا از حضور و آمدن به بهشت زهرا (س) خودداری کنند، اگر لازم باشد در بهشت زهرا (س) به روی مردم بسته خواهد شد امیداواریم این اتفاق نیافتد و ما شرمنده آنان نشویم.

این مسئول با اشاره به کهولت سن پدران و مادران معزم شهدا و آسیب پذیر بودن جسم و جان جانبازان گرانقدر، خاطرنشان کرد: خانوادهای شهدا و ایثارگران باید بدانند که بر اساس مصوبه استانداری تهران هیچگونه مراسم و برنامه رسمی در لحظه سال تحویل در کنار گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد.

بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان