arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۶۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

حمله موشکی به یک پادگان نظامی دیگر در عراق / بغداد: دو موشک به پادگان «بسمایه» در بغداد اصابت کرد/ المیادین: چندین موشک به «بخش ائتلاف آمریکا» در همین پادگان شلیک شد

یک رسانه عربی از شلیک چندین موشک به مواضع نظامیان آمریکایی در جنوب بغداد خبر داد. این دو موشک از سمت اراضی کشاورزی در کوره های آجرپزی نهروان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمله موشکی به یک پادگان نظامی دیگر در عراق / بغداد: دو موشک به پادگان «بسمایه» در بغداد اصابت کرد/ المیادین: چندین موشک به «بخش ائتلاف آمریکا» در همین پادگان شلیک شد

تیم رسانه‌ امنیتی عراق از اصابت دو موشک به محل استقرار نیروهای امنیتی در پادگان «بسمایه» خبر داد.

به گزارش سومریه نیوز، تیم رسانه امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شامگاه دوشنبه دو موشک به محل استقرار نیروهای امنیتی ما در پادگان بسمایه برخورد کرد.

به نوشته ایسنا، در بیانیه‌ مذکور همچنین آمده است که این دو موشک از سمت زمین‌های کشاورزی در کارخانجات طابوق النهروان شلیک شده است.

همراستا با این خبر شبکه المیادین گزارش داد، چندین موشک به بخش ائتلاف آمریکا در پادگان بسمایه در جنوب بغداد اصابت کرد.

به گزارش «انتخاب»، پایگاه نظامی بسمایه یکی از دو پایگاه نظامی نیروهای عملیات مشترک شامل نیروهای نظامی عراقی ونیروهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در بغداد پایتخت عراق است.

دیگر پایگاه نطامی التاجی در ۲۵ کیلومتری شمال بغداد قرار دارد که در یک هفته گذشته دو بار با موشک‌های کاتیوشا مورد هدف قرار گرفت.

در نتیجه حملات چهارشنبه هفته گذشته به التاجی دو سرباز آمریکایی و یک سرباز انگلیسی کشته و بیش از ۱٤ نفر دیگر زخمی شدند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
8
برادران مقامت عراقی تا میتوانند از تروریستهای ارتش آمریکا و انگلیس بکشن و بدرک واصال کنند چون ارتش امریکا و نگلیس پشتیبان داعش و تروریست هستند و کشتنشون مباح و حلال میباشد
نظرات بینندگان