arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

احتمال ورود کرونا به پارلمان اسرائیل

تعدادی از نمایندگان کنست (پارلمان) اسرائیل از جمله "آریه درعی" وزیر داخلی این رژیم قرنطینه شدند و تمام ۱۲۰ نماینده کنست باید آزمایش کرونا دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش امروز (چهارشنبه) روزنامه جروزالم پست، درعی پس از تماس نزدیک با شهردار مرخویم (قسمت جنوبی سرزمین های اشغالی) که آزمایش کرونا وی مثبت اعلام شد، وارد قرنطینه شد. دیگر اعضای کنست از جمله تسخی هنگبی وزیر همکاری منطقه ای، بن باراک و آلون شوستر از نمایندگان کنست نیز در قرنطینه هستند.

صبح امروز با فرض اینکه ویروس کرونا در میان اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی شیوع پیدا کرده باشد، قرار است از تمام اعضا آزمایش کرونا گرفته شود.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی را ۴۲۷ نفر اعلام کرد که از شب گذشته تا بحال رشد ۲۷ درصدی در شمار افراد ناقل بوده است.

در میان مبتلایان به ویروس کرونا دو سرباز ارتش رژیم صهیونیستی وجود دارد و احتمالا شهردار مرخویم از اولین مقامات صهیونیستی مبتلا به کرونا است.

کابینه رژیم صهیونیستی روز سه شنبه محدودیت های جدیدی را برای ساکنان سرزمین های اشغالی اعمال کرد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که افزایش چشمیگری در شمار بیماران مبتلا به این ویروس خواهیم داشت.

وی گفت: ما استفاده از فناوری دیجیتال برای شناسایی اشخاصی که با بیماران کرونایی در ارتباط بودند را آغاز کردیم؛ این افراد را قرنطینه می کنیم. اینها تعداد زیادی خواهند بود. قرنطینه پیشنهادی نیست بلکه اجباری است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان