arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹

۲کشته و ۳مصدوم به دلیل وقوع سیلاب در استانهای جنوبی کشور

سخنگوی اورژانس کشور از کشته و مصدوم شدن ۵ نفر بر اثر وقوع سیلاب در استانهای جنوبی کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره وقوع سیلاب در استانهای جنوبی کشورگفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در استانهای جنوبی، اطلاعیه و اخطاریه هایی نیز در این خصوص صادر شده است.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۸:۴۶ روز سوم فروردین در استانهای هرمزگان، بوشهر،فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان بارش باران گزارش شده است.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به اقداماتی که در این حوزه انجام شده خاطر نشان کرد: دستورالعمل مقابله با حوادث جوی که در سال گذشته تدوین شده بود پیرو اخطاریه شماره یک سازمان هواشناسی در سال ۹۹ به همه دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شده است.

خالدی تصریح کرد: تا این لحظه بر اثر وقوع سیلاب سه مصدوم شامل دو مصدوم در بندر کنگان در استان بوشهر و یک مصدوم در داراب در استان فارس به بیمارستان اعزام شده اند.

وی ادامه داد: همچنین یک خانم ۳۲ساله و یک دختر ۵ ساله به دلیل گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب در بندرعباس جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: همچنین برخی محورهای فرعی در ریگان و کهنوج واقع در استان کرمان مسدود شده است. تمام نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی در استانهای هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان در حال آماده باش هستند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان