arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

استانداری: ظرفیت نقاهتگاه‌های استان تهران ٢٠ هزار تخت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه نقاهتگاه هایی برای شهروندان تهرانی که از مسافرت بازمی گردند و دارای علائم ابتلا به ویروس کرونا هستند در نظر گرفته شده است، گفت: ظرفیت این اماکن ٢٠ هزار نفر است و تا ٥٠ هزار تخت قابل افزایش است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد تقی زاده روز سه شنبه  افزود: ما مسئول هماهنگی با شهرداری تهران هستیم تا مکان هایی را برای قرنطینه مسافران مبتلا به کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دهند.

وی افزود: از شهردار تهران خواسته شده در هر نقطه از مناطق ٢٢ گانه یک سوله بحران یا اردوگاه برای ایجاد نقاهتگاه در نظر بگیرد.

تقی زاده تصریح کرد: تجهیز این نقاهتگاه ها نظیر استقرار تخت های بیمارستان، فاصله بین تخت ها با یکدیگر و موارد بهداشتی و درمانی به عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: دکتر زالی رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در تهران اعلام کرده بیشتر مسافرانی که در ورودی تهران تست می شوند و دارای علائم ویروس کرونا هستند ترجیح می دهند تا در خانه خود قرنطینه شوند.

به گزارش ایرنا، براساس یافته های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، یکهزار و ٧٦٢ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ٢٤ هزارو ٨١١نفر رسید.

تاکنون هشت هزار و ٩١٣ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند روز به روز در حال افزایش است.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به یکهزار و ٩٣٤ نفر رسید.

تا صبح امروز بیش از ۴۱ میلیون نفر در غربالگری کرونا و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت کرده اند.

توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه مشارکت مردم برای شرکت در تست غربالگری ویروس کرونا از طریق سامانه salamat.gov.ir است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
لازم نیست ایزوله باشه؟
نظرات بینندگان