arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹

رییس ستاد ارتش اسرائیل قرنطینه شد

رسانه های اسرائیل روز سه شنبه گزارش دادند که رییس ستاد ارتش این رژیم به دلیل مشکوک بودن به ابتلای ویروس کرونا تحت قرنطینه قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین به نقل از رسانه های اسرائیلی، «آویو کوخاوی» رییس ستاد مشترک ارتش اسرائیل قرنطینه شده است.

ارتش اسرائیل اعلام کرد: کوخاوی حدود ۱۰ روز پیش در جلسه ای با حضور شماری از فرماندهان ارتش از جمله فرمانده جبهه داخلی ارتش حضور داشته است و اکنون مشخص شده یکی از فرماندهان نیروهای ذخیره ارتش که در این جلسه شرکت داشته به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بر اساس دستورات و توصیه های وزارت بهداشت اسرائیل، کوخاوی تا پایان هفته در دفتر کارش قرنطینه خواهد شد و سپس به کارش باز می گردد.

در همین حال، برخی رسانه ها گزارش دادند: "تامیر یدعی" فرمانده جبهه داخلی ارتش اسرائیل و رییس بخش عملیات ارتش نیز قرنطینه شدند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت اسرائیل تاکنون چهار هزار و ۳۴۷ نفر در فلسطین اشغالی به کرونا مبتلا شدند و ۱۶ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

ویروس کرونا برای نخستین بار ۱۲ دسامبر (آذر/دی) گذشته در چین و در شهر «ووهان» شیوع پیدا کرد اما پکن به طور رسمی اواسط ژانویه (دی/بهمن) آن را اعلام کرد.

این ویروس بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت و اکثر کشورها را درگیر کرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان