arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

رئیس شورای شهر تهران: دوگانگی در صحبت‌های مسئولان ارشد دیده می‌شود / تصمیمات درست و روشن برای مردم تبیین نمی‌شود

محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به تعطیلی مترو و اتوبوس گفت: در حال حاضر دوگانگی در صحبت‌های مسئولان ارشد دیده می‌شود. وی با بیان اینکه تصمیمات درست و روشن برای مردم تبیین نمی‌شود، گفت: شاهد لوث شدن موضوع هستیم و این حس را نیز در صحبت‌های زالی دیدیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن هاشمی ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه صبح امروز شورای شهر میزبان دکتر زالی - فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران - بودیم، گفت: در حال حاضر دوگانگی در صحبت‌های مسئولان ارشد دیده می‌شود.

وی با بیان این که از یک سو وزارت بهداشت و درمان است که تقاضای اعمال سختگیری‌های بیشتر را دارد و معتقد است که نباید به این سبک عمل شود، گفت: اما از سوی دیگر بخش اقتصادی کشور نیز تصمیماتی اتخاذ می‌کند که باعث می‌شود مردم خود به خود احساس کنند که قدرت ویروس کرونا خیلی هم زیاد نیست.

هاشمی با بیان اینکه تصمیمات درست و روشن برای مردم تبیین نمی‌شود، گفت: شاهد لوث شدن موضوع هستیم و این حس را نیز در صحبت‌های زالی دیدیم.

وی در خصوص تعطیلی مترو و اتوبوس گفت: وارد بحث تعطیلی نشویم. وقتی قرار است دو سوم کارمندان و ... به سر کار بروند چگونه باید این کار را انجام دهند. به نظر می‌رسد بحث‌هایی همچون فاصله‌گذاری اجتماعی و ... فراتر از مترو است چرا که اگر قرار باشد این دو سوم با خودروی شخصی بیایند که درست نیست.

هاشمی همچنین در خصوص اظهارات رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا مبنی بر تدوین شیوه نامه فاصله گذاری در مترو و اتوبوس گفت: زمانی که تعداد مسافران کم باشد می‌توان از اینگونه شیوه‌نامه‌ها تبعیت کرد اما اگر مسافر زیاد شود که شیوه‌نامه موثر نیست. مثلا اگر قرار باشد فاصله یک یا دو متر حفظ شود این حتی در تاکسی هم جواب نمی‌دهد چه برسد به مترو.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان