arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی بین عشایر و مرزنشینان خراسان جنوبی

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی از تهیه بیش از ۶۰۰ بسته غذایی و مواد ضد عفونی با همکاری هیئت های مذهبی استان و توزیع آن در بین عشایر و مرزنشینان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی از تهیه بیش از ۶۰۰ بسته غذایی و مواد ضد عفونی با همکاری هیئت های مذهبی استان و توزیع آن در بین عشایر و مرزنشینان خبر داد.

سردار "علی اصغر مسروری" در تشریح این خبر، اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و بروز مشکلاتی برای معیشت عشایر و مرزنشینان و تأکید فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) بر اجرای رزمایش بزرگ کمک به نیازمندان، با تعامل و همکاری که با تعدادی از هیئت های مذهبی استان صورت گرفت، اقلام غذایی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تهیه شد.

وی با بیان اینکه اقلام معیشتی شامل ۶۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بوده است، افزود: مرزبانان در بحران شیوع کرونا به صورت مستمر به عشایر و مرزنشینان کم برخوردار و همچنین به خانواده معزز شهدا، خدمات بهداشتی و آموزش های مقابله با این ویروس را ارائه می دهند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی مرزبانی استیفای حقوق مرزنشینان است، اظهار داشت: این فرماندهی به صورت مستمر با تهیه بسته‌های غذایی، بهداشتی، فرهنگی و توزیع در بین عشایر و مرزنشینان کم برخوردار تمام تلاش خود را برای کم کردن درد و آلام این عزیزان به کار می گیرد به طوری که در سال گذشته تعداد ۵ جهیزیه کامل به ۵ نو عروس اهدا شده و هشت مرحله بسته های غذایی، معیشتی، لوازم التحریر و پوشاک بین عشایر و مرزنشینان نیز توزیع شده است.

نظرات بینندگان