arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۱۸۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی وزرات بهداشت:

تعداد جانباختگان کرونا به ۴۴۷۴ نفر رسید/ ثبت ۱۶۵۷ نفر مبتلای جدید / ۴۳۸۹۴ نفر بهبود یافتند/ ۳۹۳۰ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار داند

از دیروز تا امروز ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تعداد جانباختگان کرونا به  نفر رسید/ ثبت  نفر مبتلای جدید /  نفر بهبود یافتند/  نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار داندسخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید.


به گزارش انتخاب جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تا کنون ۴۴۷۴ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند. 


سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد:  ۳۹۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۳۸۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی با اشاره به مدیریت نسبی بیماری و با بیان اینکه هنوز وارد فاز مهار بیماری نشده ایم، گفت: امیدواریم همکاری و هم نوایی مردم در هفته های اخیر همچنان ادامه یابد؛ موضوع، موضوعی جدی است و لازم است همچنان از هر گونه تردد غیرضرور خودداری شود و در خانه ها بمانیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
4
فکز کنم تا اخر ماه امار مبتلایان روزی چند نفر بشه و مرگ و میر هم صفر بشه و الگوی خودمون رو توی عدد سازی بدیم دنیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
5
1
یعنی همه کار وزارت بداشت تهیه امار است؟ چرا یکی از مدیران به فکر راه حلی برای رفع گرفتاری نیست. این بیماری اگر دارو یا واکسن یا روشی برای مقابله اش پیدا نشود برای همیشه در همه کشور ها ماندگار است. شاید اقایان به امید امریکا اربابشان هستند که راه کاری ارائه دهد و این نوکران کشور و ملت را وادار نمایند دوباره در برابر امریکا زانو بزنیم و سلطه امریکا را بپذیریم؟ درست است که خوب است از همه نیرو ها استفاده شود .اما این مدیران بد جوری به نوکری برای امریکا افتخار می کنند
نظرات بینندگان