arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

محموله «مواد» قاچاقچی حرفه‌ای در راه تهران زمین گیر شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک در عملیاتی مشترک با پلیس قم خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک در عملیاتی مشترک با پلیس قم خبر داد.

 سرهنگ عبدالوهاب حسنوند دراین باره گفت: چندی پیش در پی دریافت خبری مبنی بر قصد یکی از قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر برای خرید تریاک از یکی از قاچاقچیان در جنوب کشور و انتقالش به تهران با یک دستگاه کامیون تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان این بررسی ها مشخص شد که متهم قصد دارد بعد از تهیه مواد مخدر با گذشتن از شهر قم محموله را به پایتخت منتقل کند.

وی با اشاره به اخذ مجوز از مقام قضایی گفت: تیمی از ماموران عملیات ویژه به استان قم رفته و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم رصد های مراقبتی انجام شد تا اینکه متهم وارد شهر قم شد و خودرویش نیز مورد شناسایی قرار گرفت. در همین راستا با شگردهای پلیسی و با هدف شناسایی دیگر مرتبطان به این فرد، خودروی وی توقیف نشد و تحت نظر قرار گرفت تا اینکه فرد دیگر نیز شناسایی شده و ماموران که خودرو را که یک دستگاه کامیون ایسوزو بود تا تهران تعقیب کرده بودند، آن را در بزرگراه فتح متوقف کردند.

حسنوند با بیان اینکه یک خودروی دیگر نیز که راننده اش منتظر ورود کامیون به شهر بود توقیف شد، گفت: کامیون مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن 104 کیلو و 550 گرم تریاک از داخل کامیون و یک کیلو و 25 گرم تریاک نیز از داخل خودروی سواری کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه دو نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند، گفت: این افراد به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان