arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۲۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

زالی: آمار مراجعه و بستری در تهران نگران کننده است / ۳۹۳ مورد بستری در یک روز / وضعیت در تهران و برخی نقاط دیگر کشور، حاکی از عدم کنترل اپیدمی است

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلان شهر تهران با بیان اینکه امروز در تهران مجموع مراجعات به بخش‌های بهداشتی و درمانی بالغ بر ۶ هزار و ۳۹۰ نفر بوده است، گفت: ۳۱۲ نفر در بخش‌های عادی و ۸۱ نفر در بخش‌های ویژه بستری شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر علیرضا زالی در یک گفتگوی تلویزیونی با اشاره به وضعیت کرونا در تهران اظهار کرد: امروز در تهران مجموع مراجعات به بخش‌های بهداشتی و درمانی بالغ بر ۶ هزار و ۳۹۰ نفر بوده است که از این جمع ۳۱۲ نفر نیاز به بستری در بخش‌های عادی بیمارستانی پیدا کردند و ۸۱ نفر به دلیل بدحال بودن مستقیماً در بخش‌های ویژه بستری شدند.

وی با بیان اینکه این آمار‌ها نگران کننده است، افزود: این آمار در روز‌های گذشته با شیب ملایمی رو به افزایش بوده است و طبیعی است که با حضور متراکم در شهر و تردد‌های پرتراکم، این سناریو نگران کننده‌تر خواهد شد.

زالی با بیان اینکه مهمترین مسئله، تردد‌های غیرضروری است، خاطرنشان کرد: مصوباتی که صورت می‌گیرد ممکن است به اشتباه این پیام را به مردم مخابره کند که بیماری کنترل شده است؛ در حالیکه وضعیت در تهران و برخی نقاط دیگر کشور، حاکی از عدم کنترل اپیدمی است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی، هرگونه بازگشت شتاب زده و عجولانه در حضور اجتماعی مردم و تردد‌های درون شهری می‌تواند باعث تشدید مراجعات بیمارستانی و افزایش موارد مرگ و میر شود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
1
اینو به دولت بگو نه به ما.یکی باید به ایشون بگه مخاطب توصیه هاتون اشتباه انتخاب کردی جناب فرمانده.دولت ایتالیا فرانسه اسپانیا و...از مردم خواهش نکردند
ناشناس
|
Iraq
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
1
فاجعه بزرگ در راه است خدا رحم کند
نظرات بینندگان