arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۲۱۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

واکنش سحر قریشی به حواشی ایجاد شده درباره برخوردش با یک پاکبان: هرگز قصد اهانت به آن پاکبان را نداشتم / در خانواده‌ای به دنیا آمدم که از همین قشر بودیم / پوشیدن لباس پاکبانی یک افتخار بزرگ است

سحر قریشی در واکنش به هجمه‌هایی که او را به تمسخر یک پاکبان متهم کرده، نوشته: هرگز قصد اهانت به آن پاکبان را نداشتم، خودم هم از این قشر هستم و هیچگاه گذشته خود را فراموش نمیکنم. وی ادامه داد: اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سحر قریشی در واکنش به هجمه‌هایی که بر علیه‌اش به دلیل نحوه برخوردش با یک پاکبان در یک فیلم ایجاد شده بود، در صفحه شخصی اش نوشت:

«از دیروز هجمه عجیبی در فضای مجازی علیه من در رابطه با اون پاکبان عزیز و محترم راه افتاده! اون هم قبل از اینکه فرصتی داشته‌باشم توضیحی درباره اصل ماجرا بدم. من خودم با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته‌ی خودمو فراموش نمی‌کنم پس امکان نداره به خودم اجازه بدم به شخصی از این قشرکشورم اهانت کنم. این ماجرا رو کسانی راه انداختن که از تخریب آدم‌ها درآمد کسب می‌کنند یا برای گرفتن بیننده دست به انتشار هر تیتر و خبر بی محتوایی می‌زنن.

قصه از اونجایی شروع شد که من چند وقتیه به کلمه حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم‌ می‌گفت.

اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می‌خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سوتفاهم کوچیک نیست.

در آخر اینکه چه چیزی از این جالب‌تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم.

اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته».

واکنش سحر قریشی به حواشی ایجاد شده درباره برخوردش با یک پاکبان: هرگز قصد اهانت به آن پاکبان را نداشتم / در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم  / پوشیدن لباس پاکبانی یه افتخار بزرگه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
7
خانم قریشی گند زدی، لطفا ماله نکش، عذرخواهی و طلب بخشش از رفتگر محترم و مردم ایران که احساساتشون رو جریحه دار کردی شاید بتونه کمی تسکین دهنده باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
6
بیجا کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
7
واقعا قصد اهانت نداشت؟! گفت کم بوده اینم به من بگه برو! این جمله اهانت نیست.
به نظر من هم این خانم باید بره چون از جنس ایرانی ها نیست. بره همون دنیایی که آرزوش رو داره. هرچند که اون دنیای مورد آرزوش هم، این رفتارش رو تقبیح می‌کنند..
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
6
خانم قریشی،
امام رضا علیه السلام فرمودند خداوند سه چیز را در سه چیز پنهان نموده است.یکی از آنها این است که خداوند دوستان خود را در بین مردم پنهان نموده است ،پس هیچ یک از آنان را کوچک نشمار
واقعا پشیمان هستیم که با خانواده فیلمهای شما را مشاهده کردیم.همه یخانواده از این رفتار زشت شما منزجر شدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
5
راستی ۵۰ هزار دلار طارمی که به سرقت رفته بود پیدا شد ؟
برسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
6
1
هيچكدوم از ما اشتباه نكرديم؟ روزانه چقدر تو واتزاپ، تلگرام و اينستا به هم ميخنديم؟؟ الان شديم عقل كل؟ اقا مهدي تو مال دست نگرفتي عيب هاي خودتو مال بكشي؟؟
اشتباه كردند به همين سادگي. عذر خواهي هم مردند. بازيگراي عزيز به جا محكوم كردن نرن با شبكه هاي بيگانه لاو بتركونن. اقاي پرستويي، اقاي درخشاني؟؟! شك نكنيد شما هم هنرمند نيستيد. چون براحتي قضاوت ميكنيد . من طرفدار خانم قريشي نيستم ولي مملكت رو سياست خراب نكرده فكر معيوب ادماش خراب كرده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
2
اگه ازقشر اینها بودی پس چرا اینقدر جلف و بی اصل و نسب شدی؟
حسین پاکبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
1
2
بهترین کار برای جبران اینه که قریشی را بدنش به یک پاکبان تا از نزدیک زندگی این عزیزان زحمتکش را لمس کند متشکرم
نظرات بینندگان