arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ادعای رسانه فرانسوی:

کرونا پاری سن ژرمن را قهرمان لیگ فرانسه کرد

براساس گزارش‌ها در فرانسه، بدنبال تمدید تعطیلی ورزش در این کشور دست کم تا سپتامبر، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان لوشامپیونه معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

براساس اعلام مقامات، لیگ یک و دو فرانسه به همراه بیشتر لیگ‌های سرتاسر اروپا و فراتر از اروپا تحت تاثیر پاندمی کرونا به حالت تعلیق درآمده بود.

انتظار می‌رفت باشگاه‌های فوتبال فرانسه در ماه مه تمرینات خود را از سر گرفته و در ژوئن به طور کامل به فوتبال برگردند؛ لیگ برتر جزیره و سری‌آ ایتالیا نیز برنامه‌ای مشابه برای از سرگیری رقابت‌های فوتبال داخلی اعلام کرده‌اند.

اما این برنامه دیگر برای فرانسه صدق نمی‌کند، زیرا «اوارد فیلیپ» نخست وزیر این کشور احتمال برگزاری هرگونه رویداد ورزشی را حتی پشت در‌های بسته تا چند ماه آینده منتفی اعلام کرد.

البته هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه منتشر نشده است، اما با توجه به اینکه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به فدراسیون‌های عضو تا ۲۵ ماه مه فرصت داده است تا برنامه‌های خود را برای از سرگیری فصول فوتبالی در کشور‌های متبوع اعلام کنند، بروزرسانی فیلیپ برای روشن شدن تکلیف لوشامپیونه حیاتی است؛ و حالا گزارشی در نشریه معتبر اکیپ مدعی است که با توجه به آخرین جایگاه تیم‌ها پیش از تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا، پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان این فصل معرفی شده و هرگونه سقوط تیم‌ها به دسته پایین‌تر متعاقبا پس از تصویب، اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان