arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

عبدالوهاب الساعدی، رئیس جدید سازمان ضد ترور عراق

نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق امروز (چهارشنبه) در بازدیدی از مقر وزارت دفاع این کشور بر پایبندی موسسات نظامی به مسؤولیت ملی و حرفه‌ای خود و نیز تجلی جایگاه و احترام آن و دفاع از حاکمیت عراق، امنیت و ثبات آن تاکید کرد. همچنین سرلشکر عبدالوهاب الساعدی امروز ماموریت خود را به عنوان رئیس سازمان مبارزه با تروریسم عراق آغاز کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش سایت شبکه سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق امروز مورد استقبال وزیر دفاع، فرماندهان ارشد و افسران کشورش در مقر وزارت دفاع عراق قرار گرفت.

او در جلسه‌ای از نیرو‌های امنیتی عراق خواست متعلق به همه مردم این کشور باشند و بر انجام وظایف‌شان درخصوص حمایت از ملت و اساس دموکراسی کشورش و دوری از سیاسی کاری و منافع حزبی عمل کنند.

نخست وزیر عراق همچنین بر لزوم تداوم مقابله با داعش، رویارویی با هرگونه حمله تروریستی و منع استفاده از سلاح خارج از اختیارات دولت تاکید کرد.

الکاظمی در پایان به شهدا و زخمی‌های نیرو‌های مسلح عراق درود فرستاد و تلاش‌های افسران عراقی را ستود.

از طرفی دیگر، سازمان مبارزه با تروریسم عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، سرلشکر عبدالوهاب الساعدی به عنوان رئیس سازمان مبارزه با تروریسم با فرماندهان و افسران و نیرو‌های سازمان ملاقات کرد و ضمن تشکر از تظاهرکنندگان میادین اعتراضات عراق و مصطفی الکاظمی تصریح کرد، عراق در حال حاضر در مرحله سختی از لحاظ امنیتی و اقتصادی به سر می‌برد که مستلزم راه‌حل‌هایی فوری برای برون رفت از این بحران‌هاست.

الساعدی تاکید کرد، سازمان مبارزه با تروریسم مسؤولیت‌های گسترده‌ای در قبال حمایت از امنیت کشور و شهروندان در برابر هرگونه تهدیدی دارد و نیاز به تلاش‌های مضاعف نیرو‌های سازمان برای رساندن عراق به سرمنزل امنیت و آرامش حس می‌شود.

وی ضمن تشکر و تقدیر از تلاش‌های طالب شغاتی الکنانی، رئیس سابق سازمان مبارزه با تروریسم و نیز تلاش‌های عبدالغنی الاسدی، فرمانده اسبق نیرو‌های مبارزه با تروریسم عراق گفت: کشور اکنون وارد مرحله تقویت نکات مثبت و حل و فضل نکات منفی در کل بخش‌های سازمان مبارزه با تروریسم و تشکیلات مرتبط با آن شده است.

این مقام امنیتی عراق متعهد شد تلاش خستگی ناپذیر ۲۴ ساعته را برای رساندن عراق به ساحل امنیت و آرامش و برخورداری عراقی‌ها از امنیت و ثبات داشته باشد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان