arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹

انتقاد میرسلیم از جلسات جداگانه قالیباف و حاجی‌بابایی / کدام نماینده در هر دو نشست حضور داشت؟

منتخب مردم تهران و کاندیدای ریاست مجلس یازدهم از منتخبین مجلس خواست فقط در جلسه فراکسیون اکثریت شرکت کنند. سید مصطفی میرسلیم در توییتی نوشت: به دلیل اعتقاد به تقویت وحدت نمایندگان و پرهیز از افتراق، مناسب می‌دانم که همه بزرگواران در جلسه فراکسیون اکثریت شرکت نمایند و سخنان عزیزان به بحث و گفتگو گذارده و از برگزاری جلسات جداگانه پرهیز شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش همشهری آنلاین، متن توییت سیدمصطفی میرسلیم به شرح زیر است:

«‏همکاران گرامی و نمایندگان محترم
حضور درجمع شما عزیزان برای اینجانب افتخاری است، ولی به دلیل اعتقاد به تقویت وحدت نمایندگان و پرهیز از افتراق، مناسب می‌دانم که همه بزرگواران در جلسه فراکسیون اکثریت شرکت نمایند و سخنان عزیزان به بحث و گفتگو گذارده و از برگزاری جلسات جداگانه پرهیز شود.»

انتقاد میرسلیم از جلسات جداگانه قالیباف و حاجی‌بابایی / کدام نماینده در هر دو نشست حضور داشت؟

امروز در تهران دو جلسه جداگانه به ریاست حاجی بابایی و قالیباف و با حضور منتخبین مجلس یازدهم برگزار شد.

زاکانی هم به جلسه قالیباف رفت هم احمدی‌نژادی‌ها

نشست هم‌اندیشی «مجلس تراز انقلاب اسلامی» صبح امروز (سه‌شنبه) به ریاست حمیدرضا حاجی‌بابایی برگزار شد. در این جلسه که در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد، تعداد ۴۸ منتخب مجلس یازدهم حضور داشتند.

طبق گزارش فارس، طی این نشست برخی از منتخبان مجلس یازدهم از جمله حمیدرضا حاجی‌بابایی، فریدون عباسی، علی نیکزاد، محمدمهدی زاهدی، به ایراد سخن پرداختند و همچنین علیرضا زاکانی نیز دقایقی به عنوان سخنران مدعو در جلسه حاضر و سخنرانی کرد.

فریدون عباسی در هنگام سخنرانی خود نامزدیش را برای ریاست مجلس یازدهم اعلام کرد و در ادامه گفت: بنده به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات ریاست مجلس حاضر خواهم شد.

همچنین نشست «هم‌افزایی برای مجلس قوی، کارآمد و انقلابی» با حضور جمعی از منتخبان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در مجموعه شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد. در این نشست که به ریاست محمدباقر قالیباف تشکیل شد، ۱۸۷ نفر از منتخبان مجلس یازدهم حضور داشتند. محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی و حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی از جمله سخنرانان این نشست بودند.

براین اساس علیرضا زاکانی در هر دو نشست حضور داشته است.

نظرات بینندگان