arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

رکورد مرگبار کرونا در عربستان سعودی برای سومین روز متوالی/ تدابیر امنیتی در جده تمدید شد

آمار رسمی و جدید شمار فوتی‌ها بر اثر ابتلا به ویروس همه‌گیر کرونا در عربستان سعودی از افزایش روزافزون آن‌ها حکایت دارد که این امر موجب تشدید تدابیر پیشگیرانه در برخی مناطق این کشور شده است. عربستان سعودی بار دیگر در شهر جده مقررات منع آمد و شد وضع کرد. بنا به مقررات جدید، آمد و شد در این شهر از ساعت سه بعد از ظهر الی شش صبح ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش روسیا الیوم، برای سومین روز متوالی شمار فوتی‌ها بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در عربستان سعودی شاهد افزایشی بالغ بر ۳۰ مورد شده و همزمان شمار مبتلایان نیز روند تصاعدی گرفته است.

وزارت بهداشت عربستان سعودی، امروز- جمعه- در گزارش روزانه خود درباره آخرین تحولات مربوط به بیماری "کووید- ۱۹" اعلام کرد که طی شبانه‌روز گذشته ۳۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان‌شان را از دست دادند و مجموع قربانیان تا امروز در این کشور به ۶۴۲ نفر رسیده است.

این وزارتخانه همچنین از ثبت ۲۵۹۱ مورد جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که مجموع مبتلایان تا امروز ۹۵۷۸۸ نفر شده است.

ریاض، پایتخت با ثبت ۷۱۹ مورد مبتلا و جده با ۴۵۹ مبتلا و نیز مکه با ۲۵۴ مبتلا بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین عربستان سعودی بار دیگر در شهر جده مقررات منع آمد و شد وضع کرد. این خبر را خبرگزاری رسمی عربستان امروز -‌جمعه- اعلام کرد. 

بنا به مقررات جدید، آمد و شد در این شهر از ساعت سه بعد از ظهر الی شش صبح ممنوع است. دلیل این اقدام ادامه روند افزایش شمار مبتلایان به کووید-۱۹ اعلام شده است. 

برگزاری نماز در مساجد این شهر نیز به حالت تعلیق درآمده است. 

نظرات بینندگان