arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

محبوب‌ترین آهنگ‌های علیرضا طلیسچی

زمانی که به آهنگ های علیرضا طلیسچی گوش می کنید، می توانید روحیه لطیف و هنرمند او را به راحتی درک و کشف کنید. او ابتدا در رشته عمران تحصیل کرده است اما در ادامه تحصیلات عالیه خود را در زمینه موسیقی ادامه داده است که همین موضوع می تواند گویای روحیه هنری او باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محبوب‌ترین آهنگ‌های علیرضا طلیسچی

این روز ها که بازار آهنگ های پاپ عاشقانه داخلی بسیار داغ است، شاهد تولد خواننده های با استعداد زیادی بودیم. کافی است تا به قصد دانلود آهنگ جدید برای ترندترین آهنگ ها در گوگل سرچ کنید تا لیستی از خواننده های خوش صدای جدید این عرصه از موسیقی برایتان بالا بیاید.

قطعا یکی از اسم هایی که در این بین به آن برخورد می کنید، نام علیرضا طلیسچی است. او که از سن ۱۸ سالگی به صورت رسمی خوانندگی را شروع کرد، در ابتدا با آلبوم های *نارفیق ۱*و *نا رفیق ۲* نامش به گوش ها رسید که محصول یک کار مشترک بود. بعدتر او با انتشار تک آهنگ های مستقل خود کم کم توانست جایگاه خاصی در بین مردم پیدا کند و به همین سبب اولین آلبومش با نام *دقیقه ها* که در سال ۱۳۹۵ منتشر شد با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

او جزء معدود خواننده هایی است که علاوه بر استعداد خوانندگی، در زمینه آهنگسازی و ترانه سرایی نیز استعداد دارد و از همین روی است که می توان گفت ۸۰ درصد آهنگ هایش را با ترانه سرایی و آهنگسازی خود او می شنوید. از همین جا می توان فهمید که استعداد او در این زمینه به صورت خدا دادی بوده است و علاقه به کار و هنرش باعث شده تا هر آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با استقبال زیاد مخاطبانش مواجه شود.

او این روزها و در سال گذشته بسیار پر کار بوده است و علاوه بر انتشار آهنگ های شاد و جذاب توانسته به لحاظ بصری نیز موفق عمل کند و موزیک ویدیوهای زیبایی را برای آهنگ هایش منتشر کند که تماشا کردن آن ها نیز خالی از لطف نبوده است.

علیرضا طلیسچی در کارنامه کاری خودش، علاوه بر آلبوم دقیقه هام دارای حدودا ۴۳ تک آهنگ است که برای سیزده تک آهنگ موزیک ویدیو درست کرده است. اگر به روند زندگی هنری او نگاهی بیاندازید خواهید دید که برعکس بسیاری از خوانده های دیگر سعی می کند تا همیشه به دور از حاشیه روی کار و هنرش تمرکز کند که احتمالا همین موضوع یکی از رموز موفقیت او محسوب می شود.

سبک اهنگ علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی خواننده پاپ محسوب می شود که توانسته به زیبایی آهنگ هایی با مضمون های زیبا را روی ملودی های خلق کرده از ذهن خود بنشاند. او سلیقه مخاطب را به خوبی می داند و می توان این موضوع را از گوش دادن به آهنگ های ترند او مانند * زندگی جونم * ،* دیوونه دوستداشتنی * و * دلگیرم* فهمید.

زمانی که به آهنگ های او گوش می کنید، می توانید روحیه لطیف و هنرمند او را به راحتی درک و کشف کنید. او ابتدا در رشته عمران تحصیل کرده است اما در ادامه تحصیلات عالیه خود را در زمینه موسیقی ادامه داده است که همین موضوع می تواند گویای روحیه هنری او باشد.

محبوب‌ترین آهنگ‌های علیرضا طلیسچی

او معمولا تمام آهنگ هایش را با همکاری حامد برادران آماده انتشار می کند و همین موضوع باعث می شود تا سبک متفاوت و مخصوص به خود را در آهنگ هایش داشته باشد چرا که ترکیب ترانه ها و آهنگسازی های طلیسچی با تنظیم حامد برادران به نوعی امضای آهنگ های او شده است.

از طرفی اینکه ترانه سرایی های آهنگ هایش را خودش انجام می دهد، باعث می شود تا از طریق آهنگ هایش ارتباط نزدیکی با طرفدارانش برقرار کند و آن ها ازطریق متن آهنگ ها می توانند حرف های دل او را بشنوند.

اهنگ جدید علیرضا طلیسچی

جدیدترین آهنگ علیرضا طلیسچی به نام *ای دل غافل* با ترانه سرایی و آهنگسازی خود او و تنظیم حامد برادران است که با انتشارش در ماه گذشته موجی از هیجان در میان طرفداران بر پا کرد. طلیسچی یکبار دیگر با این آهنگ استعداد و هنرش را به اثبات رساند. شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را از رسانه های معتبر دانلود آهنگ جدید و قدیمی مانند موزیکیشو دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

همه ما برای رسیدن به هدف هایمان نیاز به انگیزه و کمی جسارت داریم اما هیچکس نمی داند که چه زمانی و چگونه می تواند این جسارت را به دست آورد. شاید برایتان جالب باشد که در انتها بدانید انگیزه طلیسچی برای رسیدن به جایی که امروز هست را یک اتفاق به او داد اتفاقی که شاید برای بعضی ها تلخ و انتهای راه باشد.

او اولین آهنگش را قبل از تنظیمش در یک تاکسی شنید و بعدتر متوجه شد که تعمیر کار لپ تاپ، آن آهنگ را بدون اجازه و با نام شخص دیگری پخش کرده است اما پخش این آهنگ و مورد استقبال قرار گرفتن اش باعث شد تا طلیسچی از راهی که در آن قدم گذاشته اطمینان پیدا کند و با قدرت و جسارت به راهش ادامه دهد.

به امید اینکه این خواننده خوش صدا و با استعدادمان همینطور پر کار و پر قدرت رو به جلو مسیرش را ادامه دهد تا شاهد کارهای ترند و پر طرفدار دیگری از او باشیم. امیدوارم که مطالب فوق برایتان مفید بوده و مورد توجه شما قرار

نظرات بینندگان