arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

شفر هنوز هم شاکی است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا مردمی: وینفرد شفر آلمانی همچنان از فتحی مدیر عامل پیشین استقلال شاکی ست!

او معتقد است که تیم فصل ۲۰۱۷_۲۰۱۸ او می توانست ستاره سوم را برای هواداران آبی به ارمغان آورد اما فتحی و دیگر همکارانش در باشگاه استقلال با فراری دادن ستاره های تیم مرتکب خیانت شده و مانع از به ثمر رسیدن برنامه های او شده اند.

اکر به دو فصل قبل باز گردیم شاید بهتر بشود در خصوص ادعای پیرمرد آلمانی نظر داده و قضاوت کرد. روزهایی که استقلال با تیام، جباروف، امید ابراهیمی، وریا غفوری، پادوانی، مجید حسینی، نورافکن و ... روی غلطک افتاده و هر حریفی را شکست میداد. تیمی که با منصوریان فصل را با بدترین شکل ممکن آغاز کرده با شفر پایانی رویایی را داشت؛ قهرمانی در جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگی که اگر دو سه هفته دیگر ادامه داشت شاید دبل شاگردان شفر را شاهد می بودیم. حسن ختام آن فصل برای آبی ها بازی در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاههای آسیا مقابل ذوب آهن امیر قلعه نوعی بود که هتریک مامه تیام برد یک بر صفر دور رفت حریف را بی اثر کرده و پسران آبی به جمع هشت تیم آسیا رسیدند. فوتبالی ها می دانند بردن ذوب آهن آن روز ها چقدر سخت و ارزشمند بود اما شفر به خوبی از پس این کار بر آمده و امیدوارانه منتظر فصل بعد شد. فصلی که بعد از جام جهانی روسیه آغاز می شد. تیم شفر اما هیچ اثری از آن مجموعه پر ستاره و قدرتمند قبلی را نداشت. فتحی و توفیقی تک تک ستاره های تیم. را از شفر گرفته بودند! دست پیرمرد در پوست گردو ‌ماند ‌‌بیشترین بهره را السد قطر و‌ متعاقب آن‌ پرسپولیس بردند. چرا که با نمایش درخشان تیم شفر در دور‌ مقدماتی و یک هشتم شانس زیادی برای رقبا باقی نمی‌ماند اما از آن تیم سایه ای بیش هم نمانده بود و ستاره ها کوچ کرده بودند.

حال با گذشت دو سال هنوز شفر از فتحی و وزیر و ... شکار است. او‌ حق دارد ناراحت باشد. او‌ معتقد است تیمش را تضعیف کرده اند تا رقیب را بالا ببرند و فتحی را عامل اجرای این پروژه می داند. تیم او تیم نیم فصل های دوم بود رفتن بهترین بازیکنان تیم امتیازات زیادی را در نیم فصل اول از او می‌گرفت که حتی درخشش نیم فصل دوم هم برای قهرمانی کافی نبود.

نظرات بینندگان