arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

پلیس: دستگیری فردی در اهواز با این اتهام که «۲۰۰ نفر را عمداً به کرونا مبتلا کرده»، کذب است / کلیپ منتشرشده ساختگی و جعلی است

جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: تا بحال فردی به جرم انتقال عمدی کرونا ویروس به دیگران دستگیر نشده است. در شبکه‌های اجتماعی کلیپی منتشر شده بود با این موضوع که در اهواز فردی دستگیر شده است که عمدا ۲۰۰ نفر را به کرونا مبتلا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس: دستگیری فردی در اهواز که ۲۰۰ نفر را عمداً به کرونا مبتلا کرده، ساختگی است / این خبر کذب است / کسی در این زمینه دستگیر نشده

جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: تا بحال فردی به جرم انتقال عمدی کرونا ویروس به دیگران دستگیر نشده است.

به گزارش «انتخاب», در شبکه‌های اجتماعی کلیپی منتشر شده بود با این موضوع که در اهواز فردی دستگیر شده است که عمدا ۲۰۰ نفر را به کرونا مبتلا کرده است.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ احمد کشوری، جانشین فرمانده انتظامی اهواز صبح امروز در مصاحبه با فارس، اظهار کرد: هرچند که شیوع عمدی ویروس کرونا و انتقال آن به دیگران جرم و یک موضوع ویژه است، اما هیچگونه دستگیری در این زمینه نداشته‌ایم و این خبر کذب است.

وی با بیان اینکه کلیپ منتشر شده جعلی و ساختگی است گفت: مردم باید نسبت به صحت سنجی آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود اقدام کنند و اخبار خود را از منابع رسمی دریافت کنند.

نظرات بینندگان