arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۸۸۷
تعداد نظرات: ۱۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۹

قالیباف: همانگونه که با سیاستگذاری و تعرفه گذاری بازار خودرو را مدیریت کردیم، باید برای فضای مجازی هم تصمیم گرفت / جهرمی: مگر با ترور سردار سلیمانی، ما منطقه را خالی کردیم که فضای مجازی را تعطیل کنیم؟ / اینستاگرام به دلیل [فیلتر] بقیه پلتفرم‌ها امروز به قطب سرگرمی تبدیل شده / «دهنوی»: ادامه پروژه غرب و برجام به دست جهرمی جلو می‌رود

قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکلاتی در بخش پیام‌رسان‌ها گفت: همانگونه که با سیاستگذاری و تعرفه گذاری بازار خودرو را مدیریت کردیم، باید برای فضای مجازی هم تصمیم گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قالیباف: همانگونه که با سیاستگذاری و تعرفه گذاری بازار خودرو را مدیریت کردیم، باید برای فضای مجازی هم تصمیم گرفت / جهرمی: مگر با ترور سردار سلیمانی، ما منطقه را خالی کردیم که فضای مجازی را تعطیل کنیم؟ / «دهنوی»: ادامه پروژه غرب و برجام به دست جهرمی جلو می رفتمحمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی مسائل حوزه ارتباطات بر اهمیت شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و گفت: این هم نیاز همه مردم در شئونات مختلف زندگی است و از سوی دیگر امنیت ملی، عمومی، اجتماعی و اخلاقی ما در گروی شبکه ملی اطلاعات است.

به گزارش انتخاب، وی ادامه داد: همین شبکه ملی اطلاعات که الان وجود دارد دارای اشکالاتی است. ما عدم تناسب در رشد ترافیک داخلی و خارجی را داریم و آنقدر که رشد ترافیک در بخش خارجی است، در حوزه داخلی نتوانستیم کنترل کنیم لذا نیازمند سیاست‌های تعدیلی و راهبردی هستیم که در اختیار این وزارتخانه است.

بیشتر بخوانید:

قالیباف ادامه داد: جنس و شکل ترافیک هم مهم است. در ارسال یک پیام ساده بین دو شهروند ابتدا این پیام به خارج می‌رود و بعد به داخل بازمی‌گردد که ضعف جدی است. ما در همین شبکه ملی اطلاعات در خدمات پایه عمومی دچار کمبود جدی هستیم از جمله در بخش پیام‌رسان و سیستم عامل که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به آن توجه کند. بحث صیانت از همین شبکه ملی هم موضوعی مهم است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کودکان، نوجوانان و خانواده‌های ما در معرض فضای آلوده هستند، ادامه داد: این فضای آلوده را باید از دو جهت نگاه کرد یکی تولید محتوا که هم وزارتخانه و هم بقیه دستگاه‌ها مسئول هستند و یکی توسعه سرویس‌های داخلی‌، سیاست‌های دولت و اعمال مدیریت در شبکه. امروز ما این لجام گسیختگی را می‌بینیم این ضعف مدیریت و بدون سیاست‌گذاری بودن را در کشور مشابهی در شرق و غرب نداریم و حس می‌کنید حالت لجام گسیخته و رها شده‌ای وجود دارد.

قالیباف با بیان این‌که شبکه ارتباطی ما متکی به حوزه موبایل است، افزود: ما در شبکه ثابت فیبر نوری بسیار ضعیف عمل می‌کنیم فیبر نوری از ۷۰ کیلومتر به ۲۰۰۰ کیلومتر رسیده، اما سیاست مشخصی نیست. این از وظایف روشن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و نیاز به پول دولت هم ندارد. بخش خصوصی می‌تواند این کار را انجام دهد و اپراتورها هم داوطلب هستند، چرا منازل و مدارس نباید فیبر نوری داشته باشند که با توسعه شبکه داخلی آسیب‌پذیری، کاهش یابد.

وی یادآور شد: این وظایف تقسیم کار شده و شورای عالی فضای مجازی آن را مشخص کرده است اگر هم کمک مجلس شورای اسلامی نیاز باشد آماده هستیم که شرایط نابسامان این بخش را بسامان کنیم. ابهامی در وظایف نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت زیرساخت محتوا و خدمات تصریح کرد: بخشی از محتوا حتما در اختیار دستگاه‌های دیگر و مردم است، اما سیاست‌گذاری و مدیریت وجود ندارد چطور ما در حوزه خودرو سیاست‌گذاری، تعرفه‌گذاری و حمایت از صنعت داخل می‌کنیم تا این صنعت رشد کند، چرا در حوزه وظایف وزارتخانه مربوطه که باید سیاست‌های تعدیلی داشته باشد و رشد حوزه داخلی و خارجی متناسب باشد این سیاست اعمال نمی‌شود و این فرصت داده نمی‌شود. حمایت در حوزه محتوا از بخش داخلی صورت نمی‌گیرد.

قالیباف با بیان این‌که انتظار تولید محتوا از وزارت ارتباطات نداریم، ادامه داد: اما سیاست‌گذاری در دست شماست. این بحث مهم کشور است. در جنگ اقتصادی هم مبانی زیرساخت و خدمات عمومی است که باید از آن استفاده شود.

وی با اشاره به آغاز به کار فعالیت کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از امروز یادآور شد: ما دو اولویت اقتصاد و فرهنگ را دنبال می‌کنیم و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشران این اولویت است. ان‌شاء‌الله در جلسات بعدی به طور روشن و براساس سیاست‌های شورای عالی فضای مجازی موضوعات را دنبال می‌کنیم.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات خطاب به نمایندگان مجلس گفت: تمام دغدغه های دینی و فرهنگی به جای خود اما مگر با ترور شهید سلیمانی، ما منطقه را خالی کردیم که فضای مجازی را تعطیل کنیم؟ با بستن که مسئله‌ای حل نمی‌شود، باید کار کرد. ما عمل می کنیم و بقیه هم باید پشتیبانی کنند.اینستاگرام به دلیل سیاست های ما تبدیل به قطب شده است و همه ی پلتفرم ها از دسترس خارج هستند.

وی  همچنین افزود: اگر اینستارام صفحه ی سردار دل های ما را می بندد، اون دولت تروریستی است، تروریست های در کت و شلوار هستند. شکی در این نیست. اما اگر سردار مار را در بغداد ترور کردند ما بغداد را خالی می کنیم؟

وزیر ارتباطات ادامه داد: آیا عرصه ی رسانه ی بین المللی و حضور اثرگذار و حضور جریان سازی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را نباید ببینیم. این بعد دیگری از ماجرا ست و کسی موافق بی دینی نیست.

«محمد جواد آذری جهرمی» امروز (یکشنبه) در پاسخ به سوالات و انتقادات نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: «اگر اینستاگرام در زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی، صفحه‌های مربوط به ایشان و کاربرانی که ابراز ارادت کردند را می‌بندد، باید بدانیم آن‌ها تروریست های کت و شلوارپوش هستند و در آن شکی نیست. اما اگر سردار در بغداد به شهادت می‌رسید ما باید آن شهر را خالی می‌کردیم؟ دغدغه شما در خصوص فضای مجازی و اینستاگرام درست است، اما استفاده حداکثری از این فضا نگاه دیگری است.»

وزیر ارتباطات گفت: فضای مجازی و شبکه ملی اطلات، سه لایه شامل لایه محتوا، خدمات و زیرساخت است که تمام این لایه ها باید به موازات هم رشد کنند و پیش بروند.

آذری جهرمی با بیان اینکه وظیفه وزارت ارتباطات صرفا رشد و تهیه زیرساخت برای شبکه ملی اطلاعات است، اضافه کرد: اگر حمل و نقل وارد شبکه ملی اطلاعات شده است وظیفه پاسخگویی درباره عملکرد آن با وزارت ارتباطات نیست، اگر جرم و جنایتی در فضای مجازی رخ می‌دهد وظیفه رسیدگی آن با وزارت ارتباطات نیست. سوالات نمایندگان و دغدغه‌هایی که دارند همگی درست است اما باید آن را از مسئولان دیگری بپرسند.

وی اظهار داشت: انتقاد دیگری که به درستی مطرح شد، درباره «نسبت ترافیکی» است. این نسبت ترافیکی از کجا به دست می‌آید؟ از جریان تبادل و مصرف داده. اگر این اتفاق به درستی پیش نرفته به دلیل عدم تولید محتوا و گردش آن روی پلتفرم ها است. راه اندازی تلوزیون های اینترنتی به همین دلیل بوده است.

وزیر ارتباطات گفت: شما در خصوص نگرانی هایی که در حوزه تولید محتوا به ویژه برای کودک و نوجوان وجود دارد صحبت کرده اید، وزارت ارتباطات با این‌که در این حوزه مسئولیتی نداشته است، اما به آن ورود کرده تا بتواند بستر خوبی را مهیا کند؛ اما از من به دادگاه شکایت کرده اند که چرا در این حوزه ورود می کند.


آذری جهرمی گفت: من از قالیباف (رییس مجلس) خواهش می کنم که به بحث فیبرنوری و مساله خصوصی‌سازی ورود و آن را حل کنند. این طرح را دو مرتبه به مجلس آوردم که با کندی پیش رفته است.


وی اشاره کرد: مانع بزرگ، مخابرات ایران است که از انحصار ذاتی خود نمی گذرد تا توسعه شبکه به خوبی پیش برود. اکنون کانال زیرزمینی در خصوصی سازی واگذار شده است، چطور چنین چیزی ممکن است؟ من بیش از دو سال است این مورد را پیگیری می کنم اما هنوز به نتیجه نرسیده است.


آذری جهرمی با بیان اینکه انحصار شبکه‌های اجتماعی دغدغه به‌جا و درستی است، افزود: تمام دغدغه‌هایی که در حوزه فرهنگ، سبک زندگی، دین و کودکان مطرح شد درست و به‌جاست، اما با دست روی دست گذاشتن و بستن شبکه‌های اجتماعی این مساله حل نمی‌شود.

وی ادامه داد: من باید به‌عنوان مسئول پیش بروم و شما نیز پشتیبانی کنید. این ساماندهی به‌تنهایی اتفاق نمی‌افتد. نباید با محدودسازی و بستن شبکه‌های اجتماعی از این مهم گذشت. باید بر این مساله تأکید کنم که کسی موافق بی‌دینی و دغدغه‌های مهمی که دارید، نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
111
بازار خودرو را مدیریت کردید؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
یکی از ویژگیهای مسئولین ما اینست که از مردم و بطن جامعهه بسیار دورند!
توی ماشین دودی ضدگلوله با ۲۰۰ تا محافظ مینشینند و مجازی مدیریت می کنند....
قالیباف هم تازه تشریف آورده....داره از تو ماشین دودی با عینک دودی مدیریت میکنه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
همچین حرفی اصلا نزده! خباثت انتخاب هست که حرف دروغ تو دهن قالیباف میذاره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
قالیباف اصلا اینو نگفت ،تحریف در روز روشن!!
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
ههههههههههههههههههههههههه
معلم ناامید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
با همین روش مدیریت خودرو میخوان مشکلات فراوان دیگر جامعه رو حل کنند؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
منظورش همینه دیگه. داره میگه بازار خودرو را نابود کردیم و دست مردم از خودرو کوتاه شد باید فضای مجازی را هم ... و دست مردم را از آن کوتاه کرد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
خوب بازار مسكن قيمت مسكن كه خيلي بالا رفته، بي ارزشي ريال ايران را هم مديريت كنيد البته مديريت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
90
در خصوص خودرو چه گلی به سر ملت زدید!!!!!!!!!!! غیر از این است که یک فضای آلوده و فساد برانگیز ایجاد کرده اید. و آشغال رو به قیمت ماشین با کیفیت بالا به مردم میدهید!!!!!!!!!!!
صنعت خودرو ایران صنعت فساعه فساد هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
حالا هرچی بوده و نبوده عملکرد دولت منتخب شما و مجلس لیست امیدی هست ،به مجلس جدید دو هفته ای چه ربطی داره !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
کاسبان تحریم بزرگترین هدیه را به خودروسازان داخلی دادند.خروج از nptنیز هدیه بزرگترشان در راه است
ناشناس
|
France
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
87
الان بازار خودرو مدیریت شده خبر نداشتیم ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
77
مگه بازار خودرو مدیریت شده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
78
بازار خوذرو را مدیریت کردید؟ یا ابالفضل پراید صفر امروز 81 میلیون تومن
Winner
|
-
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
73
اصولگرایان گرامی فقط به فکر پاک کردن صورت مساله ها و محدودیت ایجاد کردن هستن.چرا موی دماغ مافیاهای دلار و گنگستر های اقتصاد نمیشن؟؟؟چرا کسی از دغدغه ها و افسردگی های جوانها حرفی نمیزنه؟ته ته فکر و ذهنشون پیام رسان سروش و تلگرامه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
72
بازار خودرو رو مدیریت کردید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! جلل خالق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
56
مگر بازار خودرو مدیریت شده؟
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
55
بازار خودرو.........! مدیریت..........!........ شیبدار......... شیب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
56
واقعا مدیریت کردین؟ اینم مثل بقیه چیزا که مدیریت کردین مثل کرونا، مسکن، دلار و....
مسئولین عزیز، نمایندگان محترم لطفا واقعیت ها ببینید. تو دنیای خیای خودتون نباشید.
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
50
بازار خودرو رو مدیریت کردین @@@@@@@@@ خدددددددددددااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
46
بازار خودرو چطور مدیریت شده یک مشت ماشین بی کیفیت تولید میشه اونم باید یکسال مردم تو صف باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
52
اقای قالیباف بازار خودرو بدتر هم شده از بازار بی خبرین ظاهرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
55
دقیقاً. آقای قالیباف درست میگن همین سیاستگذاری خودرو را که پراید را 90 میلیونی کرد در سایر زمینه ها هم از جمله فناوری و ارتباطات هم پیاده کنید تا ایران در اینمورد هم گل و بلبل بشود! آقای قالیباف طوری از سیاست گذاری خودرو دم زده اند که گویا مشکلی در این حوزه نیست و یا ایشان از آنها خبر ندارند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
42
بازار خودرو رو مدیریت کردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
43
یه نفر با یه ماشین تصادف میکنه صد تا معلق میزنه، بعد از سه ماه که از کما میاد بیرون میگه: حال کردید؟ من بودم که جمعش کردما! :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
42
جناب قاليباف تصور كردن رئيس دولت هستن و دارن دولت قبل رو مي كوبن . به عنوان كسي كه كارش در حوزه ارتباطات است و تغييرات رو رصد ميكنه بگم كه آقاي قاليباف لطف كن به جاي فشار به وزارت ارتباطات و انجام شوي تبليغاتي و ... موضوع خالي كردن پهناي باند غصب شده توسط صدا و سيما رو پيگيري كن تا توسعه خدمت رساني به مردم از طريق وزارت ارتباطات تسريع بشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
40
با تعرفه گذاری بازار خودرو رو خراب کردیم حالا میخوایم بریم سراغ فضای مجازی رو خراب کنیم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
42
9
آقای انتخاب در انتخاب تیترها مدتیه یه کم مغرضانه عمل می کنید، خصوصا رویه تان نسبت به مجلس جدید و رئیس مجلس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
35
سلام
چطوری مدیریت شد. جالبه. لطفا سری به بازار خودرو بزنید
ناشناس
|
Turkey
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
29
قالیباف میخواد کاری بکنه ولی بلد نیست
یه نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
25
خلاصه ی خبر: قالیباف گفته فیبر نوری تقویت بشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
25
کجا و کی بازار خودرو را مدیریت کردند؟ این بازار همچون بازار لوازم خانگی و ارز و طلا و مسکن و... بدون مدیریت و بصورت دیمی قیمت گذاری میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
27
با سیاستگذاری و تعرفه گذاری بازار خودرو را مدیریت کردیم?
اقای قالیباف میشه بفرمایید در کدام کشور اثار انرا مردمش احساس کردند چون در ایران خبری نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
20
با سیاستگذاری و تعرفه گذاری بازار خودرو را مدیریت کردیم!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
22
الان خودرو مدریت شد؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
15
(ما در حوزه خودرو سیاست‌گذاری، تعرفه‌گذاری و حمایت از صنعت داخل می‌کنیم تا این صنعت رشد ک
از کدام رشد و تعدیل
نکند منظورشان رشد قیمتهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
24
مگر بازار خودرو کنترل شده که بخواهید با بستن و فیلتر کردن فضای مجازی رو کنترل کنید؟! این مجلس تا یک کره شمالی از ایران نسازه از پای نخواهد نشست
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
هدف : کره شمالی 2 داداش..............
سیروس
|
France
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
23
همانگونه که با سیاستگذاری و تعرفه گذاری بازار خودرو را مدیریت کردیم

خخخخخخخخخخخخخخ. یه سری به بازار بزنید
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
22
ظاهرا همه آقایان چون از حل مشکلات واقعی مردم نظیر گرانی و تورم و فقر و فساد عاجز هستند فقط به محض اینکه سر کار می آیند شروع می کنند به گیر دادن به موضوعات بی ارزش و شعارهای الکی و تا آخر دوره هم به همین روش ادامه می دهند. دریغا...
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
40
8
چقدر شما بیشرفید
چطور از حرفای قالیباف اینطوری تیتری رو برداشت کردید
دین که ندارید ولی آزاده باشید هاهاها
انسانیت آرزوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
با شرف . عفت کلام رو حفظ کن
سبیل چخماقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
هاهاها. ما ترجیح میدیم آقازاده باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
10
26
آذری جهرمی صادقتر و دلسوزتر برای مردم و نظام است. برخی آدمها فقط شعار میدهند و شلوغ میکنند ولی هیچ گام مثبت و خیرخواهانه برای نظام و مملکت بر نمی دارند. قالیباف فقط شعار غیر واقع بینانه میدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
تصحيح مي كنم براي نظام فقط
استاد دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
22
بازار خودرو رو با همان فضاحتی که مدیریت کردین ، میخواین بقیه عرصه هارو هم مدیریت کنین؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
20
با سیاستهای شما بازار خودرو نابود شده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
21
عجب مدیریت کردید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
19
آقای قالیباف مدیریت بازار خودرو حرف مسخره ای است چیز دیگری بگویید بگید ما مردم را به مسخره گی کشیدیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
22
قیمت ماشین سر به فلک کشیده،۲۰۶ شده ۱۴۰ میلیون این میگه مدیریت کردیم؟؟؟بابا اگه مدیریت نمیکردی چی میشد!!!!
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
20
مدیریتتون پدر صاحاب مملکت و ملت و در آورده....
این یکیو دیگه بیخیال بشید بازم خییییلی خوبه که مدیریت اینترنت دست شماها نیست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
17
سکه شد 8 تومن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
18
بازار خودرو مدیریت کردید؟؟؟!#! این آقای دکتر یا واقعا از بازار خبر ندلره یا مردم .... فرض کرده؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
16
آره بابا .. به همین مسائل بپردازید .. حالا دلار شد 20 هزار تون خوب اشکالی نداره ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
19
جناب قالیباف به عنوان نماینده محترم اقلیتی از مردم ساکن تهران بهتر نیست به مشکل جاری و اولویت دار همشهریان کنونی خود که هزینه اجاره بها سر به فلک کشیده و مشکل تامین مسکن مناسب است و نیز گرانی بی در و پیکر اغلب کالاها و خدمات مورد نیاز مردم بپردازید فضای مجازی راه دوری نمی رود و با یک فرمان از بزرگان و بالا شیرش بسته می شود مثل هزاران بار که دلبخواه شیر و جریان اینترنت مورد استفاده ملت بسته و یا کند شده فضای مجازی و اینستا گرام و تلگرامن و پیام رسانهای دیگر بفرموده تاسیس شده و امثال اینها مشکلات اولوینت دار مردم نیستند.قرار است در دو جایگاه نماینده بخشی از مردم تهران و سخنگو و مدیر منتخب نمایندگان دیگر مشابه مجلس فعلی به مشکلات ملت بپردازید حقوق و مزایای نجومی شماها از بودجه و جیب ملت پرداخت می شود و در مقابل انان مسئول و پاسخگو باید باشید نه عمل به تمایلات فردی و جناحی دیگر ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
3
28
خدایا ما را از دست این مجلس نجات بده!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
آمییییییین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
24
سیاست گذار کی بودی تو ؟؟؟
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
14
الان شما بازار خودرو رو مدیریت کردید؟
خیلی ..... تشریف دارید
رضویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
14
کجا و کی بازار خودرو را مدیریت کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
17
همونجوری که قیمت ارز و ما بقی مسایل رو مهار کردین اینم حتما مهار می کنین شما متخصص در مهار هستین
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
18
عجب مدیریتی ؟به به . پراید ۲۰ میلیونی شد ۱۰۰ میلیون . خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
ناشناس
|
Sweden
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
15
فضای مجازی رو ببن اون وقت مردم همینطوری میشینن یه گوشه چک اینستاگرامی میخونن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
22
شما را به هرکه می پرستید فضای مجازی را مثل بازار خودرو مدیریت نکنید. شما را به پیر شما را به پیغمبر لوازم خانگی را مثل موبایل رجیستر نکنید. شما را بخدا این ملت را زجرکش نکنید.
ناشناس
|
Moldova, Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
1
17
همچی میگه مدیریت کردیم که انگار خودش کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
بفرمایید ایشون اعتراف کرد و مسئولیت نابسامانی صنعت خودرو را پذیرفت. البته خودش فکر می کنه مدیریت کرده ولی خوب مردم چیز دیگری فکر می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
آقای قالیباف شما متوجه هستید که چی میفرماید مدیریت شما جهت خودرو باعث شده قیمت خودروهای بی کیفیت ایرانی مثل ایرانخودرو و سایپا دوبرابر قیمت کارخانه بشود م
رحبم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
2
اینقدر مدیریت عالیه که میشه امتیازش را به خارج کشور صادر کرد پراید نزدیک نود میلیون ممنون از این مدیریت .....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
.....پاشو برو یه سر به بازار بزن ........................
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
2
0
تیتر زدن به نحوی که پیام خاصی در ذهن خواننده شکل بگیره هنر نیست، بی انصافی و بی اخلاقیه.
قالیباف هنوز یک ماه نشده اومده مجلس، فکر میکنید منظورش این بود که بازار خودرو مدیریت شده؟
مثال زد همانطور که بازار خودرو نیاز به مدیریت و سیاست گذاری داره، آقای جهرمی شما هم نباید بگید طبیعت فضای مجازی اینه که از دسترس خارجه و نمیشه مدیریت کرد.
حالا فرق کرد یا نه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
اینم از اقای قالیباف به این مسخره بازی میگه مدیریت ، از همین اول کار معلومه چه جوری باید مشکلات مردم تو چهار سال اینده مدیریت بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
ببخشید بازار خود رو کی مدیریت شد یعنی الان وضع خودرو درست شده مردم نمی دانستند حتما فردا تمامی فضای مجازی را می بندد بعد میگن فضای مجازی را هم مدیریت کردیم باید منتظر اداره کشور مثل کره شمالی در آینده خیلی نزدیک بشویم فقط صداوسیما هم بگه .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
بازار خودرو را مدیریت کردی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
5
0
من اهل فحش دادن نیستم ولی چون سایت انتخاب و سایر جیره خواران وابسته و نیمه وابسته برای چندمین بار شیطنت رسانه ای علیه مجلس و تخریب آن و شخص قالیباف انجام داده اند می خواهم با کمال احترام عرض کنم:

قالیباف می گوید: همانطور که برای کنترل بازار خودرو سیاست گذاری "می کنیم "

ولی شما احمق ها می نویسید قالیباف گفت: بازار خودرو را مدیریت"کردیم" بلکه تکه گوشتی از تخریب به دهان بگیرید و قطعا بازنده هستین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
جناب قالیباف ،میشه بفرمائید کجای قیمت خودرو را مدیریت کردید.فکر میکنم شما هم بتازگی وارد یک جائی غیر از ایران شدید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
2
هر روز که از تصدی ایشان بر مسند قوه مقننه میگذرد اقدامات و برنامه های مترقی ، سازنده و کاربردی حضرتشان در جهت حل مشکلات اساسی و بنیادی مملکت بیشتر بروز و ظهور میکند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
2
.شما بازار خودرو را مدیریت کردید..خدایی شوخی می کنی یا جدی می گویی..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
جناب قالی باف احتمالا سخنرانی جمع دوستانه را با مجلس اشتباه گرفته اند.
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
رطب خوردرو کی میشود منع رطب کرد اقای قالیباف هر وقت شما اکانت تویتر و انستاگرامتون بستید سیاست در ضمینه اینترنت به عملی کنید و یک دیوار دور مردم ایران بکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
خوب آقای قالیباف شما اقرار کردید که مسئولیت نابسامانی در بازار خودرو نتیجه مدیریت شما بوده است . شمارا بخدا لطفا چیزهای دیگر را مدیریت نکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
3
ناخوش آوازی به بانگ بلند قرآن همی‌خواند. صاحبدلی بر او بگذشت. گفت: تو را مشاهره (مزد ) چند است؟ گفت: هیچ. گفت: پس این زحمت خود چندین چرا همی‌دهی؟ گفت: از بهر خدا می‌خوانم. گفت: از بهر خدا مخوان:
گر تو قرآن بر این نمط خوانی
ببری رونق مسلمانی
آقای قالیباف وضع بازار خودرو افتضاح است مردم خیلی خیلی ناراضی اند اما دلیل آن را آشفتگی بازار می دانستند تا اینکه امروز شما فرموده اید که کار شما است !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
از طرف خودم و سایر بستگان بابت مدیریت بازار خودرو ، مسکن ، پوشاک ، خوراک و غیره سپاسگزاری میکنم.
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
انشاءالله هر کسی به مردم وکشور ایران خدمت نکرده خدا
حسابشو برسه
محسن
|
Romania
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
3
اگه درست کردن آشغالی مثل پراید اونم با تیراژ 500هزار وفروشش به قیمت تویوتا کمری اونم با وعده 18ماهه مدیریت نیست پس چیه کدوم خودرو ساز تو دنیا میشناسین با50 سال سابقه بیادیه خودرویی که سی سال پیش در کشور سازندش از رده خارج شده روبا کیفیتی به مراتب پایینتر تولید کنه خیلی راحت پیش فروش کنه اینا مدیریته مدیریت
محمد
|
Canada
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
سالى که نکوست از بهارش پيداست. وقتى مجلس وقت خود و ملت را با مسائل پيش پا افتاده مثل تعويض نام و اينستاگرام مشغول مى کند و مسائل عمده مملکت از قبيل معيشيت مردم به کنار گذاشته مى شود آخر و عاقبت خوبى نخواهد داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
سیمان شد۲۵۰۰۰شن شدتنی۴۰۰۰۰تومن آهن شاخه ۱۲۰۰۰۰تومان خواهش وزیرصمت راهم بیارید تامصالح ساختمانی راگران نکنن
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
سردار قالیباف عزیز، هرکه را بهر کاری ساختند.#مدیریت بازار خودرو خخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
پس بنا بر این الان پراید تو بازار آزاد 40 میلیون و سمند هم 67 میلیون ریخته کسی نیست بخره . خب بریم سر مسئله بعدی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
ههههههههههههههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
لااقل در مجلس قبلی از این حرفها ومدیریت ها نمیشنیدم.
عین الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
3
0
با یک اشتباه قالیباف در گفتار متاسفانه کسی به گفتا جهرمی توجه نکرد . از قیاسش خنده امد خلق را اقای جهرمی حرکت حاج قاسم عزیز نوری به وسعت حفظ همه ارزشها است که در قانون اساسی امده است .شما خودتان با فضای مجازی همه داشته های ما را نابود کردید هنوز دارید بااین استدلال مزخرف دفاع می کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
اقا مرسی که مدیریت کردی .....بنده شخصا دست شما را میبوسم !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
درب فضای مجازی را هم ببندید هرکاری خواستید انجام بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
4
همانگونه که بازار خودرو را به .....کشیدیم فضای مجازی را نیز به همان راه می بریم. این اقا نفسش از جای گرم بلند می شود؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
فقط خدا كند مثل حل مشكل شهر تهران نشه!!
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
بازار خودرو را مدیریت کردیم؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
با سلام ظاهرا اقای قالیباف نیز خواب تشریف دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
خدایا همه چیز مملکت حل مونده فضای مجازی فرضا خفقان رو گسترش دادین واقعیت مشکلات حل نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
فکر میکنم مدیریت برعکس منظورشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
ایشون متخصص مدیریت معکوس هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
کمر بازار خودرو را شکستید!!!! است وی تو سه روز 30 میلیون بالا رفت!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
این نحوه مدیربت کردن دستخوش دارد.تو نگو در این سالها کشور همینجوری مدیریت شد که کار به اینجا رسید.چرابعضی داعیان دین با تکنولوژی به بهانه گسترش فحشا مخالفند.مگر قبل از اینکه اینترنت پایش به ایران باز شود این مسائل نبود.شاید چون ارتباطات کمتر بود ،متوجه وجود آن نمی شدند.در مدارس باید نحوه استفاده صحیح از اینترنت. آموزش داده شود،کاری که در کشور ما نمی شود.اینکه الان در کثری از ثانیه مردم از رویدادهای جهان آگاه می شوند بسیار عالی است.آنهایی هم که از برملا شدن فسادهایشان می ترسند،مواظب باشند فساد نکنند تا رسوا نشوند.اینکه بخواهی با بستن و فیلتر اینترنت،خبرها به گوش نرسد،بالاخره خدا خودش آدم مفسد را رسوا خواهد کرد.حکایت آن قاضی که دستور فیلتر تلگرام را دادندبه بهانه نشر فحشا،ولی از آنجایی که به خواست خداظلم پایدار نمی ماند ،خودش را به جرم ارتشاء و فساد دستگیر کردند.
وطن دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
3
به این مجلس امید بسته بودم ولی فقط دنبال مسایل حاشیه ای است. درد مردم اقتصاد و گرانی و .... است ولی اینا افتادن دنبال ختم قران، فیلتر اینستا، تغییر نام فرودگاه و.... تو را خدا بخاطر نظام یه کاری بکنید مردم را ناامید نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
تو دیگه کی هستی که هنوز به این و آن دل می بندی
الان دیگه مجنون هم دل بسته ی لیلا نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
چی مدیریت کردید؟
البته درست هم میگه همیشه همینطور مدیریت کرده اند که این اوضاع شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
بازار خودرو را مدیریت کردیم چقدر خندیدم مردم از خنده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
سردار بازار خودرو را مدیریت کردید؟ خوب البته مدیریت شما این گونه است، به این می گید مدیریت؟ می شه لطفا جایی را مدیریت نکنید اگه رهاش کنید احتمالا نتیجه بهتری حاصل می شود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
تمام کانالهای اطلاعاتی مردم را به سبک کره شمالی مسدود کنید خیال خودتان را راحت کنید اینقدر هم مردم را سرگزم نکنید .مردم میدانند که بستن کانالهای اطلاعاتی وآگاهی دهنده از رئوس برنامه های مجلس جدید است
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
راست میگه بازار خود رو را به نفع خودشان مدیریت کردند
نظرات بینندگان