arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

توهین «تئوریسین عالم» به شخصیتی که مصداق بارز «السابقون السابقون» است/آقای ازغدی! کیستی که بیانیه کودکانه‌ات را به نام دفترت منتشر می‌کنی؟

‏⁧«رحیم‌پورازغدی»⁩ برای استخفاف و استحقار شخصیت آزاده‌‌ی«مسیح مهاجری»⁩، به جز توهین‌های زشت و زننده، او را «روزنامه نگاری بنام مهاجری» خوانده!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مصطفی فقیهی در کانال تلگرامی خود نوشت: ‏⁧«رحیم‌پورازغدی»⁩ برای استخفاف و استحقار شخصیت آزاده‌‌ی«مسیح مهاجری»⁩، به جز توهین‌های زشت و زننده، او را «روزنامه نگاری بنام مهاجری» خوانده!

اولاً«روزنامه‌نگاری»،ولو خبرنگاری تازه از راه رسیده که دغدغه ملی و مردمی دارد،به تئوری‌بافی،حرافی و تخیل پروری شرف دارد!چه رسد به مسیح مهاجری که عمریست،از مهم‌ترین و موثرترین نویسندگان عالم مطبوعات و سیاست و فرهنگ است

‏ثانیا،آن ایام که مدرسه می‌رفتید،آقای مهاجری،مبارزی سرشناس بود و پس از انقلاب، بارها تا مرز شهادت پیش رفت.او آزادمردی در شمار «السابقون السابقون» است که اینک ازسوی مشتی نوکیسه و متوهم،و در کمال بلاهت و کودکانگی،مورد حمله قرار می‌گیرد!

خنده‌‌دار اما اینجاست که او در ادامه روند بی‌اخلاقی و تحقیرآمیزش،آنقدری شأن نیم‌بندش را بلندمرتبه میداند که بیانیه‌‌ی خودنویسش را به نام دفتر نگون‌بختش منتشر می‌کند!

حقیقتاً جنابتان کیست و دچار چه توهم محیرالعقولیست که مرتبه‌ای چنین مصنوعی برای خود قائل است؟!

نظرات بینندگان