arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۹

پلوسی: ترامپ فردی است که نمی‌خواهد بداند کدام اقدام صحیح است / بی‌تدبیری ترامپ در مبارزه با ویروس کرونا باعث شده تا این ویروس در آمریکا همچنان قربانی بگیرد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد ترامپ در رابطه با ویروس کرونا، تاکید کرد که دونالد ترامپ فردی است که نمی‌خواهد بداند کدام اقدام صحیح است. وی بار دیگر از نحوه مدیریت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در زمان شیوع ویروس کرونا در این کشور انتقاد و تاکید کرد که ترامپ دوست ندارد به توصیه دیگران توجه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد ترامپ در رابطه با ویروس کرونا، تاکید کرد که دونالد ترامپ فردی است که نمی‌خواهد بداند کدام اقدام صحیح است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر از نحوه مدیریت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در زمان شیوع ویروس کرونا در این کشور انتقاد و تاکید کرد که ترامپ دوست ندارد به توصیه دیگران توجه کند.

پلوسی طی نشست مطبوعاتی خود تاکید کرد: «رئیس‌جمهور آمریکا بسیاری از تصمیمات بد اجرایی را اتخاذ کرده و ما همواره آرزو داریم که او در مسیر صحیحی حرکت کند».

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین از رئیس‌جمهور این کشور خواست تا فکری به حال تجهیزات پزشکی در این کشور کند و آمریکا را از رقم‌خودرن یک فاجعه جدید نجات دهد.

نانسی پلوسی در ادامه افزود: «وقتی به رفتار ترامپ نگاه می‌کنم متوجه این نکته می‌شوم که او فردی است که اصلا تمایلی به پرسیدن مسیر صحیح ندارد».

وی توصیه‌های دانشمندان آمریکایی را مهم ارزیابی و تاکید کرد: «ما همه پاسخ‌ها به سوال‌هایمان را می‌دانیم، چراکه پیش از این دانشمندان آن را به صورت دقیق و کامل گفته‌اند. ما می‌دانیم که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ماسک زدن، رعایت فاصله فیزیکی و بسیاری از مسائل دیگر به مبارزه با شیوع ویروس کرونا کمک می‌کند».

پلوسی در ادامه افزود که ترامپ به توصیه دانشمندان توجهی ندارد و اقدامات خودسرانه‌ای را انجام می‌دهد.

بی‌تدبیری ترامپ در مبارزه با ویروس کرونا، دست‌کم گرفتن این ویروس و همچنین اصرار به بازگشایی اقتصادی در این کشور باعث شده تا این ویروس در آمریکا همچنان قربانی بگیرد. شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا در حال عبور از مرز ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است، همچنین بیش از ۱۴۰ هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

نظرات بینندگان