arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۹۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۹

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع برگزاری کنکور و آزمون‌ها/ شکایات مردمی به کمیته مربوطه ارجاع شد

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به گزارش‌ها و شکایات واصله در خصوص برگزاری کنکور و آزمون‌ها، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده است. وی افزود: قطعاً برای مجلس شورای اسلامی جان و سلامت داوطلبان اولویت خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع برگزاری کلیه آزمون‌ها و کنکور خبر داد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به گزارش‌ها و شکایات واصله در خصوص برگزاری کنکور و آزمون‌ها، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از شکایات داوطلبان و خانواده آنها به دست ما رسیده است مبنی بر اینکه امکان حضور و شرکت در هیچ آزمون و کنکوری را به علت نامساعد بودن شرایط کشور و همه گیری ویروس کرونا ندارند.

پژمانفر در ادامه خاطرنشان کرد: ما این موضوع را به کمیته مربوطه محول کردیم تا به‌طور دقیق، مشخص و جدی بررسی‌های لازم را صورت داده و گزارش آن را به این کمیسیون ارائه کند تا بتوانیم تصمیمات لازم را در این خصوص اخذ کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما پس از به نتیجه رسیدن بررسی‌هایمان با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز هماهنگ خواهیم بود تا بر این اساس تصمیمات لازم و منطقی در این خصوص اخذ شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد که قطعاً برای مجلس شورای اسلامی جان و سلامت داوطلبان اولویت خواهد بود و این موارد را حتماً از طریق ستاد مقابله با کرونا و به ویژه وزارت بهداشت پیگیری و رایزنی خواهیم کرد.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
4
اتفاقا بنظر می رسد عده ای با استفاده از ساده اندیشی و بی تجربگی نمایندگان به دنبال ایجاد موج عظیم نارضایتی اکثریت داوطلبان و خانواده ایشان از بی نظمی و بی برنامه‌یبودن مسؤلان در تعویق مکرر کنکور ها هستند.
علی
|
United States
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
1
روزی یه اظهار نظر در مورد مسائل مختلف
ارز
مسکن
داته درشت ها
فقط و فقط حرف مفت به اینا مالیات ببندن مشکل کشور حله
لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
3
6
واقعا ممنون میشیم که بفکر جان ما باشید..کنکور باید ب تعوق بیفته
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
10
5
اگه کنکور برگزار نشه اونوقت موافقین برگزاری ازتون شکایت میکنند مگه الکیه حق کسایی که درس خوندنو ضایع کنید یه آبم روش.اینایی که میگن تعویق اگه تعویق بیفته یعنی کلا برگزار نشه خب اینا بمونن سال دیگه برن ما اصن کله خریم می‌خوایم بریم سر جلسه،
نظرات بینندگان