arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹

بیش‌از یک تن موادمخدر در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف یک تن و ۱۹۹کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف یک تن و ۱۹۹کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار محمد قنبری  اظهارداشت: ماموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق را که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جا به جایی محموله مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی موادمخدر با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از مسیرهای ارتباطی این شهرستان شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان بدون توجه به هشدارهای مکرر پلیس با تغییر مسیر از محل متواری و سرنشینان آنها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف و قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری اظهارداشت: در این عملیات مقتدرانه پلیس ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از ۲دستگاه پژو ۴۰۵ توقیف شده مقدار یک تن و ۱۹۹کیلو و ۶۴۰ گرم موادمخدر شامل یک تن ۱۸۹ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک و ۱۰کیلوگرم شیشه به همراه یک قبضه اسلحه کلاش و چهار تیغه خشاب حاوی ۱۰۳ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر کماکان ادامه دارد.

به گزارش  ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان