arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۷ مرداد ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید حسن نصرالله: حزب‌الله به سفر و کمک‌های ماکرون به دید مثبت نگاه می‌کند / نه انباری متعلق به ما بوده نه نیتراتی و نه موشکی / قاطعانه می‌گویم هیچ چیزی در بندر بیروت از آن ما نبوده / از لحظه نخست انفجار، نبردی با حزب الله آغاز کردند / باید هر کس مسئول است، بدون هیچ گونه حمایتی محاکمه شود
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۸

سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی لبنان اظهار داشت که حادثه انفجار بیروت، «فاجعه انسانی بزرگی است» و این حزب آماده کمک به دولت برای برون‌رفت از این بحران و فاجعه است. سید حسن نصرالله ادامه داد: «این که گفته شود انفجار بیروت ناشی از مخازن تسلیحاتی و انبارهای موشکی حزب‌الله است، نهایت ظلم و جنایت در حق ماست. ما قاطعانه و با جدیت وجود هرگونه موشک یا مواد [منفجره] متعلق به ما در بندر بیروت چه در گذشته و چه در حال حاضر را تکذیب می‌کنیم». وی افزود: هیأت‌های زیادی از کشورهای مختلف به این کشور آمده‌اند که مهمترین آن، سفر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه بود.

آخرین وضعیت پرونده درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در سعادت آباد/ ۸ نفر دستگیر شدند
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۹

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت پرونده درگیری اراذل و اوباش در سعادت آباد و دستگیری عوامل و مرتبطان با این حادثه اظهار داشت: سه نفر از عاملان درگیری در کمتر از 24 ساعت شناسایی و بازداشت شده و در طول چند روز گذشته نیز مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه تعداد دیگری از عاملان و مرتبطان به این پرونده درگیری در شهرهای شمالی کشور و برخی نقاط حاشیه تهران شدند.

شکایت از وزیر ارتباطات به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۸

گروهی تحت عنوان «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» نهضت شکایت از وزیر ارتباطات به خاطر عدم اجرای دستورات و مصوبات بویژه در مورد اینستاگرام راه انداخته‌اند.

ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۱

ماه چهره خلیلی ـ بازیگر سریال های «در چشم باد»، «مختارنامه» و «کلاه پهلوی» ـ جمعه، ۱۷ مرداد ماه در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

میشل عون احتمال وجود عامل خارجی در انفجار بیروت را رد نکرد
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۳

میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان گفت که همه احتمالات از جمله وقوع اهمال‌کاری یا دخالت یک کشور خارجی در انفجار بیروت بررسی می‌شود.

مسکو: به هرگونه حمله موشکی، پاسخ اتمی خواهیم داد
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۲

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد از آنجا که تشخیص نوع کلاهک موشک‌های بالستیک مقدور نیست، اگر یکی از این موشک‌ها به سمت روسیه پرتاب شود، بلافاصله با سلاح اتمی پاسخ داده خواهد شد.

ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۹

ماه چهره خلیلی ـ بازیگر سریال های «در چشم باد»، «مختارنامه» و «کلاه پهلوی» ـ جمعه، ۱۷ مرداد ماه در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۷ مرداد ۹۹: با فوت ۱۵۶ نفر دیگر مجموع جانباختگان به بیش از ۱۸ هزار نفر رسید / افزایش کل مبتلایان به ۳۲۲۵۶۷ نفر
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۴

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

نتایج موفقیت‌آمیز داروی "آویفاویر" در درمان کرونا
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۵

پزشکان روسی اخیرا اظهار کرده‌اند استفاده از داروی "آویفاویر"(Avifavir) در درمان بیماری کرونا امیدبخش بوده است.

واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم / ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۵

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: شواهد و علائم نشان می‌دهد در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم و باید تاکید کنم که ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود‌.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: برگزاری عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) مطالبه عموم مردم است / مطالبه یک عده‌ای برای تعطیلی جلسات نباید رویکرد عمومی جلوه داده شود / هیچ زمانی دشمنان فرصتی این چنین برای صدمه زدن به مجالس امام حسین (ع) نداشته‌اند / سخنرانی مقام معظم رهبری نشان داد که درگیری اصلی ایشان با آمریکاست؛ بهترین محمل برای تبیین این مسئله، مجالس عزاداری محرم است
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه مطالبه برای برگزاری عزاداری سیدالشهدا(ع) مطالبه عموم مردم است، گفت: هیأتی‌ها در محرم امسال با اجرای پروتکل‌های بهداشتی می‌بایست مانع بهانه‌جویی افراد دیگر شوند.

القدس العربی گزارش داد؛ تل آویو و انفجار بیروت؛ دلیل خشم اسرائیلی‌ها از اظهارات ترامپ چیست؟
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۲

به دنبال وقوع انفجار بیروت، اسرائیل به سرعت هر رابطه‌ای با این انفجار وحشتناک را رد کرده و حتی مسئولان اسرائیلی از کمک به مردم لبنان برای مقابله با این فاجعه صحبت کردند.

آیا مکرون قصد تحریم مقامات لبنانی را دارد؟
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۰

یک روزنامه‌نگار فرانسوی به نقل از یک منبع که در نشست‌های روز گذشته رئیس‌جمهور فرانسه در بیروت حضور داشت، گزارش داد که او برخی مقامات لبنانی را به تحریم تهدید کرده است.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۷

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان