arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۷۱۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

فتاح: زاکانی ساختمان مرکز پژوهش‌ها را به بنیاد پس بدهد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: انتظار داریم آقای زاکانی به عنوان یک برادر ارزشی و بسیجی در حرکتی انقلابی ساختمان مرکز پژوهش‌ها را که ملک بنیاد است، به ما تحویل بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: انتظار داریم علیرضا زاکانی در حرکتی انقلابی ساختمان مرکز پژوهش‌ها را که ملک بنیاد است، به ما تحویل بدهد.

رئیس بنیاد مستضعفان در برنامه نگاه یک تلویزیون گفت: یکی از ملک های خیلی ارزشمند بنیاد در ضلع جنوبی کاخ نیاوران بوده که قبلا در دست مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و ۱۲ طبقه در آن ساخته شده که در حال حاضر این ملک در اختیار مرکز پژوهش های مجلس است. آقای زاکانی اخیرا در مرکز پژوهش ها به عنوان رئیس فعال شدند. انتظار داریم آقای زاکانی به عنوان یک برادر ارزشی و بسیجی در اولین حرکت انقلابی خود این ملک را به بنیاد تحویل دهند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
فتاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
4
6
خوب داری جولان می دی داری بازی خوبی میکنی تا رئیس جمهور بشی ولی فکر نکنم مردم اینقدر کم حافظه باشن شما را نشناسند با پول بیت المال داری جولان می دی به دوست جونجونی محمود می تازی خلاصه دوران شماست هر کاری دوست داری بکن ولی با چهار تا کیسه برنج حل نمی شه مردم خوب شناخت به کارهای بنیاد و امثال بنیاد دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
4
آقای زاکانی خخخخخ
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
2
آقای زاکانی بیا نازی آباد،افسریه یا شهرری ،اون بال هوا خوبه ؟
نظرات بینندگان