arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

فرماندار: علیه برگزار کنندگان ۱۱ مراسم عروسی و ترحیم در زنجان اعلام جرم شد

زنجان-فرماندار زنجان، گفت: ۱۱ مورد پرونده در رابطه با برگزاری مراسم عقد، عروسی و ترحیم به دادسرای زنجان معرفی و اعلام جرم شده است. وی منطقه تفریحی گاوازنگ را یک تهدید برای مردم اعلام کرد و گفت: در این منطقه ۴۸ مرکز عرضه مواد غذایی وجود دارد که تنها ۶۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زنجان-فرماندار زنجان، گفت: ۱۱ مورد پرونده در رابطه با برگزاری مراسم عقد، عروسی و ترحیم به دادسرای زنجان معرفی و اعلام جرم شده است.

به گزارش مهر، رضا عسگری شامگاه دوشنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان را خوب اعلام کرد و گفت: باید رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش یابد.

وی منطقه تفریحی گاوازنگ را یک تهدید برای مردم اعلام کرد و گفت: در این منطقه ۴۸ مرکز عرضه مواد غذایی وجود دارد که تنها ۶۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

فرماندار زنجان، گفت: در این مسیر دو کافه پذیرایی پلمب شده و سه باب رستوران وجود دارد که اخطار پلمب به این مجموعه‌ها داده شده است.

عسگری با بیان اینکه برای ۱۱ مورد مراسم از جمله مراسم عقد و عروسی و ترحیم به دادسرای استان زنجان معرفی و اعلام جرم شده است، ادامه داد: پرونده‌های ۱۱ مورد ذکر شده در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: همچنین دو وسیله شهربازی هم در این منطقه پلمب شده و مردم در سد خاکی گاوازنگ و مزار شهیدان تجمع می‌کنند.

عسگری افزود: مردم در منطقه گاوازنگ اوج بی تفاوتی را نشان می‌دهند و باید جلوی این کار گرفته شود چرا که کرونا تمام نشده و همچنان قربانی می‌گیرد و این منطقه تهدید زا است.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی ازاماکن رشد داشته است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی از ۸۳ درصد به ۸۴ درصد رسیده و در مراکز عرضه مواد غذایی هم از ۸۰ درصد به ۹۳ درصد رسیده است.

عسگری یاد آورشد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن پلیس از ۳۵ درصد به ۵۰ درصد رسیده و باز هم خوب نیست و در بانک‌های شهرستان زنجان از ۵۰ درصد به ۵۶ درصد رسیده است.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رستوران از ۷۶ درصد به ۸۵ درصد رسیده و در آرامستان ها هم از ۸۵ درصد به ۹۰ درصد رسیده است.

نظرات بینندگان