arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۸۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

نوبخت: آنچه از پیش‌فروش اوراق نفتی در بورس صحبت می‌شود متفاوت از طرح فروش قطعی نفت است / برای پیش فروش اوراق منتظر نظر رهبر انقلاب هستیم

معاون رییس جمهور، محمدباقر نوبخت در صفحه توییتر خود درباره پیش فروش اوراق نفتی نوشت: آنچه از پیش‌فروش اوراق نفتی در بورس صحبت می‌شود متفاوت از طرح فروش قطعی نفت است که در شورای عالی اقتصادی مورد توافق قرار گرفته و منتظر نظر مقام معظم رهبری هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 معاون رییس جمهور درباره پیش فروش اوراق نفتی توضیحاتی داد. 

به گزارش انتخاب، محمدباقر نوبخت در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه از پیش‌فروش اوراق نفتی در بورس صحبت می‌شود متفاوت از طرح فروش قطعی نفت است که در شورای عالی اقتصادی مورد توافق قرار گرفته و منتظر نظر مقام معظم رهبری هستیم.

بورس انرژی امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت یکشنبه (۲۶ مرداد ماه) در تالار بورس انرژی آغاز خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه سایت کدال، نخستین مرحله از فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت در این روز و در تالار بورس انرژی با قیمت هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان عرضه خواهد شد.

حداقل خرید برای هر نفر در این عرضه اولیه یک بشکه و حداکثر ۲۰ هزار بشکه است همچنین سود اوراق ۱۹ درصد و بدون پرداخت دوره‌ای است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
3
1
هر بار که خیانت می کنی . هر مزخرفی برای توجیه خیانت می اوری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
2
2
آخه کدوم شل مغزی میاد پول نقد رو بده و نفت نسیه اونم به قیمت ۳ سال دیگه بخره? صف ماشین خریدن مردم دچار توهمات کردتتون
نظرات بینندگان