arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

افشاگری محمد دادکان در خصوص پرونده ویلموتس: انتخاب ویلموتس از سوی وزارت ورزش صورت گرفته / این پرونده، سناریویی از پیش نوشته شده بود

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مارک ویلموتس صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد. محمد دادکان افزود: مطمئن باشید انتخاب مارک ویلموتس از سوی وزارت ورزش صورت گرفته بود. نهادهای مختلف در حال فشار آوردن به مهدی تاج هستند، اما او تنها نیست. تاج زمان ریاستش ضعیف شده بود و باید برای بقای خودش از وزارت تمکین می‌کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مارک ویلموتس صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد.

به گزارش همشهری آنلاین محمد دادکان دیشب درگفت وگوی تلفنی با برنامه «ورزشگاه» شبکه ۵ به نقش مستقیم وزارت ورزش در آمدن مارک ویلموتس به ایران اشاره کرد. محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره اینکه روند انتخاب سرمربی تیم ملی چگونه است، اظهار داشت: از گذشته تا الان وزارت ورزش و جوانان در انتخاب سرمربی نقش داشته است. من زمانی که رئیس بودم یک ریال از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت نکردم.

وی افزود: مطمئن باشید انتخاب مارک ویلموتس از سوی وزارت ورزش صورت گرفته بود. نهادهای مختلف در حال فشار آوردن به مهدی تاج هستند، اما او تنها نیست. تاج زمان ریاستش ضعیف شده بود و باید برای بقای خودش از وزارت تمکین می‌کرد.

دادکان ادامه داد: در نامه‌ای که وزارت ورزش از سوی آن مرکز فرهنگی ایران و هلند به فدراسیون زده، قید شده بود جهت «بررسی و بهره‌مندی».

وی در ادامه بیان کرد: پرونده ویلموتس، سناریویی از پیش نوشته شده بود و اعمال هم شد. شک نکنید غیر از ویلموتس فرد دیگری نمی‌آمد سرمربی تیم ملی شود و از اول می‌خواستند او را بیاورند. قیمت بازیکنان و مربیان از جمله ویلموتس در دنیا مشخص است، چطور این مربی آمده و ۴ برابر قیمتش پول گرفته است؟ تاج گفت وزارت ورزش به من فشار آورد تا کی‌روش برود.

نظرات بینندگان