arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

هتل آپارتمان های نزدیک حرم در مشهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هتل آپارتمان های نزدیک حرم در مشهد

مشهد با حال‌وهوای دوست‌داشتنی، محل جمع‌شدن دوست‌داران امام رئوف و همه عاشقان آن حضرت است. این شهر زیبا سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از شهرهای مختلف داخلی و خارجی است که برای زیارت بارگاه امام هشتم به آن‌جا می‌روند. به‌همین دلیل امکانات رفاهی علی‌الخصوص هتل آپارتمان‌های زیادی در این شهر ساخته شده که زائران بتوانند در آن‌ها اسکان موقتی داشته باشند. مهم‌ترین ویژگی را که برای زائران در انتخاب هتل آپارتمان‌ها مهم است، می‌توان فاصله آن‌ها تا حرم امام رضا دانست. در این مطلب تعدادی از هتل‌های مشهد را که نزدیک حرم هستند، معرفی می‌کنیم تا بهتر بتوانید انتخاب کنید. شما می‌توانید پس از مطالعه و بررسی بیشتر در منابع مختلف اقدام به رزرو هتل مشهد به‌صورت آنلاین کنید، زیرا دراین‌صورت می‌توانید سری‌عتر از دیگران هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم

تقریبا همه ایرانی‌ها با شرایط هتل آپارتمان‌های اطراف مشهد آشنا هستند. این ساختمان‌ها به‌منظور اسکان مسافران ونزدیک به یکدیگر ساخته شده‌‌اند و امکان درنظرگرفتن بسیاری از امکانات را ندارند. با همه این‌‌حال در این مطلب سعی شده تا کامل‌ترین هتل‌ها را معرفی کنیم؛ به این امید که شما زیارت خوبی داشته باشید.

هتل آپارتمان علیزاده

خیبان امام رضا یکی از خیابان‌های مناسب برای ساخت هتل آپارتمان نزدیک حرم است. هتل آپارتمان علیزاده در خیابان امام رضا هشت و در فاصله 800 متری تا حرم مطهر قرار دارد؛ شما از این نظر دسترسی خوبی‌ به حرم خواهید داشت. این هتل با دسترسی سریع‌ به حرم و نزدیکی که به این مکان دارد، شرایط شما را برای رسیدن به مراکز خریدوفروش مثل پاساژهای حرم و بازار رضا راحت‌تر می‌کند. این نکته یک مزیت به‌حساب می‌آید.

هتل آپارتمان علیزاده ساختمانی پنج طبقه است که اتاق‌های یک تا سه نفره و سوئیت‌هایی با همین تعداد نفرات دارد. در هر اتاق امکاناتی نظیر کولرگازی، یخچال، تلویزیون، سرویس خواب، مبلمان کوچک، اینترنت و آشپزخانه می‌بینید که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با همه این‌حال مدیریت این هتل با هدف کمک به زائران تخفیف‌های مناسبی هم به آن‌ها می‌دهد تا شما سفری مناسب و با دعای خیر را پشت‌سر بگذارید.

با این‌حال که اتاق‌های هتل آپارتمان علیزاده آشپزخانه با امکانات پخت‌وپز دارد، اما رستوران با لیست غذای متنوع و بسیار با کیفیتی هم در این هتل فعالیت می‌کند که درصورت نیاز می‌توانید غذای آن‌ها را سفارش دهید.

این هتل تا دیگر مکان‌های مهم و دیدنی مشهد فاصله بسیاری ندارد. برای مثال با اقامت در این هتل آپارتمان تا فرودگاه هشت و تا راه‌آهن شش کیلو‌‌متر فاصله خواهید داشت. یکی از مزیت‌های هتل، اینترنت رایگان است که دراختیار شما قرار می‌دهد تا برای خرید بلیط قطار مشهد از علی بابا اقدام کنید. حتما با مزیت‌های خرید اینترنتی بلیط آشنا هستید. این نوع خرید به شما کمک می‌کند که بدون معطلی و پرداخت پول اضافه به دفتردارها، خودتان خرید بلیط قطار تهران مشهد از علی بابا را انجام دهید و سر وقت هم در ایستگاه‌های قطار حاضر شوید.

هتل آپارتمان های نزدیک حرم در مشهد

هتل آپارتمان مهستان

یکی دیگر از هتل آپارتمان‌های نزدیک به حرم امام رضا، هتل آپارتمان مهستان محسوب می‌شود که در کوچه امام رضا شش و با فاصله یک کیلو‌متری از حرم ساخته شده است. همیشه هتل‌های این منطقه میزبان مهمانان بسیاری هستند و ممکن است که با خرابی‌ همراه باشند. هتل آپارتمان مهستان با‌توجه‌‌به این‌که نوساز است و با متریال با کیفیتی ساخته شده تاکنون مشکلاتی از این قبیل را تجربه نکرده و خوشبختانه مهمانان همه راضی از آن‌جا خارج شدند.

اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر سرویس‌بهداشتی فرنگی و ایرانی، آشپرخانه کامل، سرویس تخت‌خواب، مبلمان کوچک و... دارد که شما می‌توانید از همه آن‌ها به‌صورت رایگان استفاده کنید. علاوه‌براین هتل آپارتمان مهستان رستوران، کافی‌شاپ، تاکسی، اتاق امانات، خشک‌شویی و.. هم دارد که قابل استفاده برای عموم میهمانان هتل است. هتل مهستان هتل درجه دو بوده که فاصله خوبی تا ترمینال و فردوگاه دارد؛ اما کمی از راه‌آهن دور است. البه نگران این مساله نباشید. اگر از افرادی هستید که با قطار به منزل خود برمی‌گردید، می‌توانید خرید اینترنتی را جایگزین خرید حضوری بلیط کنید. برای این‌کار فقط کافی است عبارت خرید بلیط قطار از علی بابا را در باکس سرچ گوگل جستجو کنید تا به درگاه فروش بلیط علی بابا هدایت شوید. پس‌از آن فهرستی از تاریخ‌های مختلف برای شما حاضر می‌شود. می‌توانید به انتخاب خود روی تاریخ مناسب کلیک کنید تا بلیط‌های آن زمان برای شما مشخص شود. این بهترین و سریع‌ترین راه ممکن است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این روش چه از تهران به مشهد چه از مشهد به تهران می‌توانید در کم‌تر از 10 دقیقه بلیط قطار تهران مشهد را بخرید و به این سفر زیارتی بروید.

اگر قصد سفر به کیش دارید بخوانید : اجاره مازراتی در کیش

علی بابا یکی از درگاه‌های اینترنتی خدمات سفر به‌شمار می‌آید که با فروش بلیط‌های قطار، اتوبوس و هواپیما کار خود را شروع کرده است. هم‌اکنون شما می‌توانید هتل‌های هر قسمت دنیا را از آن رزرو کنید. با این شرایط رزرو هتل های مشهد هم برای شما امکان‌پذیر و می‌توانید آن را با همین سایت انجام دهید؛ دراین‌صورت نیازی به پذیرش حضوری نیست.

نظرات بینندگان