arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

کواترو: مسی در آستانه انتقال به منچستر سیتی / سران باشگاه انگلیسی به زودی مذاکرات نهایی را برای جذب مسی انجام خواهند داد

طی روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یعنی لیونل مسی به سران این باشگاه درخواست جدایی داده است. در همین رابطه کواترو دقایقی پیش ادعای عجیب و مهمی را مطرح کرد. بر اساس ادعای این منبع فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با پیشنهاد منچسترسیتی برای حضور در این تیم موافقت کرده است. کواترو همچنین مدعی شده که سران باشگاه انگلیسی به زودی راهی بارسلونا خواهد شد تا مذاکرات نهایی را برای جذب مسی انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ورزش سه، طی روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یعنی لیونل مسی به سران این باشگاه درخواست جدایی داده است؛ خبری که کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و حالا گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مسی به تیتر یک تمام مطبوعات و خبرگزاری ها تبدیل شده است.

همچنین گفته شد که باشگاه منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای آینده لیونل مسی خواهد بود و به نظر می رسد که خود این فوق ستاره آرژانتینی نیز با توجه به حضور پپ گواردیولا در این تیم، مایل به نهایی شدن این انتقال است.

در همین رابطه کواترو دقایقی پیش ادعای عجیب و مهمی را مطرح کرد. بر اساس ادعای این منبع فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با پیشنهاد منچسترسیتی برای حضور در این تیم موافقت کرده است. کواترو همچنین مدعی شده که سران باشگاه انگلیسی به زودی راهی بارسلونا خواهد شد تا مذاکرات نهایی را برای جذب مسی انجام دهند.

نظرات بینندگان