arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹

غفوری: استراماچونی مایل است برگردد / دوست داریم علی کریمی بماند

وریا غفوری پس از خروج از باشگاه استقلال درباره اینکه جلسه‌ای با مددی داشته است یا خیر گفت: نه جلسه‌ای نداشتیم. یک مقدار کار شخصی داشتم که برای انجام آن به باشگاه آمدم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایلنا، وریا غفوری پس از خروج از باشگاه استقلال درباره اینکه جلسه‌ای با مددی داشته است یا خیر گفت: نه جلسه‌ای نداشتیم. یک مقدار کار شخصی داشتم که برای انجام آن به باشگاه آمدم.

او ادامه داد: ما کار سختی در نقل و انتقالات داریم. هر طور که شده باید به نظرم تیم خودمان را حفظ کنیم و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است را هر طور شده راضی کنند. این بازیکنان یک حق و حقوقی دارند که امیدوارم باشگاه در اولین وقت آنها را بپردازد و مشکلی در نقل و انتقالات نباشد.

کاپیتان استقلال درباره حضور در مسابقات لیگ قهرمانان به همراه مجید نامجومطلق گفت: لیگ قهرمانان یک سطح دیگری از فوتبال است و کار سختی داریم و با توجه به مشکلاتی که داشتیم خداراشکر آقایان نامجومطلق، مصطفوی و غلامپور قبول مسئولیت کردند و از آنها تشکر می‌کنم. شناخت خوبی از تیم دارند و امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم که باشگاه در تمدید قرارداد بازیکنان نهایت تلاشش را انجام بدهد.

غفوری افزود: من می‌دانم که علی کریمی چند پیشنهاد خوب دارد که قابل قیاس با پیشنهادهای داخلی نیست و خودمان تلاش می‌کنیم که بماند و دوست داریم اما باید ببینیم که تصمیم نهایی او چیست. 

کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که پیشنهاد خارجی داشته است یا خیر گفت: خیر، من پیشنهاد خارجی نداشتم ولی کریمی چند پیشنهاد داشته است. ما دوست داریم که علی کریمی را در تیم داشته باشیم چرا که جایگزین کردن بازیکنی پس از خروج او سخت است.

غفوری درباره شایعات پیرامون بازگشت آندره آ استراماچونی گفت: لازم است بگویم که طبق گفته‌های آقای مدیرعامل و شرایطی که هست نیامدن ایشان خیلی به تیم لطمه می‌زند و امیدواریم که شرایط بازگشت ایشان مهیا شود. واقعا مصلحت اندیشی کنند و طوری تصمیم گیری کنند که ایشان برگردند و منافع باشگاه به خطر نیفتد چون در غیر این صورت هم باید طلب او را بپردازند و هم یک مربی جدید را استخدام کنند که باید هزینه‌هایی اضافه شود. امیدوارم تصمیم به باشگاه ضرر نزند. 

کاپیتان آبی پوشان درخصوص ارتباط با استراماچونی گفت: ارتباطی نداریم راجع به اینکه بیاید یا برود اما اگر ارتباطی باشد کاملا دوستانه است. اگر کاری از ما بربیاید تلاش می‌کنیم که برگردد چون به نفع تیم است. قطعا آقای استراماچونی تمایل دارند که به تیم برگردند و یک سری موانع است که برطرف شود به تهران برمی‌گردند. اگر استراماچونی برنگردد طرفداران استقلال تا سال‌های سال این مطالبه را فراموش نمی‌کنند. به نظرم اگر ایشان برگردد و کارش را یک سال یا دو سال و هر مقدار که توانست اینجا باشد و هر نتیجه‌ای بگیرد مشخص می‌شود که چه مقدار توانسته است که به تیم کمک کند.

غفوری درباره مجیدی هم گفت: بعد از بازی ما ناراحت بودیم. دوست داشتیم کار را به همراه ایشان با قهرمانی تمام کنیم. ما هر کاری کردیم نشد و امیدواریم هر جایی که هستند موفق باشند.

او درباره صحبت‌هایش پس از فینال جام حذفی گفت: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم چون به شدت ناراحت بودم. به هر حال این لیاقت طرفداران ما بود که فصل را با یک جام تمام کنیم اما به هر شکل اینگونه نشد.

نظرات بینندگان