arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی جامعه کشتی شهر قدس به محرومین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم توزیع بسته های حمایتی تهیه شده توسط هیات کشتی شهر قدس عصر روز چهارشنبه با حضور قهرمانان ، پیشکسوتان ، مسوولین شهری ، سیاسی و انتظامی در خانه کشتی جدید الحداث این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی شهر قدس در این مراسم که به همت علی شاه محمدیان دبیر پر تلاش هیات کشتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام رسید، نماینده محترم مجلس جناب حق وردی ،رئیس و اعضای شورای شهر ، مهندس داوود گرجی و سرکار خانم دکتر رفیعی، ریاست هیات اتومبیلرانی کاراته، تکواندو و اعضای هیات رئیسه کشتی شهر قدس نماینده امام جمعه حاج اقاجو کار ، جناب سرهنگ فلاحی ریاست نیروی انتطامی شهرستان ... حضور یافته و در این پویش همدلی سهیم شدند.

حاج محمد رضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی نیز با رهایی از بند ویروس کرونا خود را به مخل برگزاری مراسم رسانده و دقایقی به سخنرانی و تجلیل از بانیان این همدلی و جوانمردی پرداخت.

بسته های حمایتی هیات کشتی شهر قدس شامل چهارصد بسته تشکیل شده از اقلام ضروری و‌مورد نیاز خانواده های بی بضاعت همچون برنج ، روغن ، رب و سایر اقلام معیشتی بوده و با جمع آوری مبلغی در حدود پانصد میلیون ریال توسط خیرین و حامیان کشتی شهر تهیه شده است .

نظرات بینندگان