arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹

محسن هاشمی: مگر می‌شود از جنگ تحمیلی سخن گفت و نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی را نادیده گرفت / جای گله از صداو سیما و برخی رسانه‌های رسمی هست که تاریخ این حماسه را با خوانش امروزی و سانسور به نسل جدید ارائه می‌کنند

محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران، در رشته توئیتی از حذف نام پدرش که در زمان جنگ، جانشین فرمانده کل قوا بود گلایه کرد. وی در این باره نوشت: مگر می‌شود از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سخن گفت و نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی را نادیده گرفت که از عملیات خیبر در سال ۱۳۶۲ از سوی امام بعنوان فرمانده جنگ و در اواخر دفاع مقدس بعنوان جانشین فرمانده کل قوا منصوب شدند و نقش موثری در پایان جنگ داشتند؟جای گله از صداو سیما و برخی رسانه‌های رسمی هست که در چهلمین سالروز آغاز دفاع مقدس، تاریخ پرافتخار این حماسه را با خوانش امروزی و سانسور به نسل جدید ارائه میکنند و براساس سلیقه‌های جناحی و سیاسی، بخشی از درخشان‌ترین صفحات سرگذشت این سرزمین را انکار می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران، در رشته توئیتی از حذف نام پدرش که در زمان جنگ، جانشین فرمانده کل قوا بود گلایه کرد.

به گزارش انتخاب، محسن هاشمی در رشته توئیتی نوشت: مگر می‌شود از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سخن گفت و نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی را نادیده گرفت که از عملیات خیبر در سال ۱۳۶۲ از سوی امام بعنوان فرمانده جنگ و در اواخر دفاع مقدس بعنوان جانشین فرمانده کل قوا منصوب شدند و نقش موثری در پایان جنگ داشتند؟

وی افزود: آیت الله هاشمی هم سردار جنگ بودند و هم فرمانده صلح و خاموش کردن آتشی که می‌توانست ایران را برای نسلها به خاکستر تبدیل کند با تدبیر و فداکاری ایشان و اخلاص و شجاعت بی‌نظیر امام بدست آمد و بایست به روح این دو عزیز که امروز هم در کنارهم آرمیده‌اند، در این ایام ادای احترام کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: جای گله از صداو سیما و برخی رسانه‌های رسمی هست که در چهلمین سالروز آغاز دفاع مقدس، تاریخ پرافتخار این حماسه را با خوانش امروزی و سانسور به نسل جدید ارائه میکنند و براساس سلیقه‌های جناحی و سیاسی، بخشی از درخشان‌ترین صفحات سرگذشت این سرزمین را انکار می‌کنند.

نظرات بینندگان