arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۹

۵ روش برای لاغر شدن بدون رژیم گرفتن

خوردن تمام غذا‌های مورد علاقه و تماشای از بین رفتن وزن رویایی به نظر می‌رسد، اما شاید بتوان با ایجاد اندکی تغییر در رژیم غذایی نیز وزن کم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خوردن تمام غذا‌های مورد علاقه و تماشای از بین رفتن وزن رویایی به نظر می‌رسد، اما شاید بتوان با ایجاد اندکی تغییر در رژیم غذایی نیز وزن کم کرد.


به گزارش سرویس خواندنی هی انتخاب، گاهی برخی راهکار‌های ساده می‌توانند در کاهش وزن موثر باشند. راهکار‌هایی که در نوع خود ساده، ولی کاربردی اند:

صبحانه

صبحانه بخورید
فکر می‌کنید کنار گذاشتن وعده صبحگاهی به شما کمک می‌کند تا مقداری کالری صرفه جویی کنید؟ دوباره فکر کنید این می‌تواند احساس گرسنگی در شما ایجاد کند و احتمال اینکه در زمان ناهار بیش از حد غذا بخورید را افزایش می‌دهد.

 

قهوه بنوشید
قهوه منبع حیاتی برای افزایش متابولیسم است و شما کمک کند مقداری کالری بسوزانید. مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه بالینی آمریکا نشان داد که قهوه می‌تواند به شما کمک کند تا ۱۲ درصد بیشتر کالری بسوزانید.

میوه

یک کاسه میوه کامل بخورید
میان وعده‌های سالم را در معرض دید و بین خود و میان وعده‌های ناسالم فاصله دهید. سعی کنید حداقل هر روز یک کاسه میوه بخورید.

گیاهان

سبزیجات را نامحدود مصرف کنید
در مورد سبزیجات، خصوصاً سبزیجات برگ دار که واقعا برای شما مفید هستند، خود را محدود نکنید. هرچه بشقاب خود را با سبزیجات بیشتری انباشته کنید، احتمال پرخوری نیز کاهش پیدا می‌کند؛ بنابراین روی سبزیجات سبز متمرکز شوید.

کالری

کالری غذای خود را اندازه بگیرید
غذا‌های "بد" وجود دارد، اما برخی از مواد غذایی وجود دارد که از سایر مواد غذایی سالم‌تر هستند. برای گزینه‌های متراکم‌تر کالری، مطمئن شوید که اندازه سهم خود را اندازه گیری کرده اید. ممکن است بدون اینکه متوجه شوید، بیش از آنچه که قصد دارید غذا می‌خورید و کالری اضافی را در طول روز دریافت می‌کنید.

نظرات بینندگان