arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

تلفن هوشمند جدید اوپو دارای دوربین عقب سه گانه خواهد بود

یک مدل ناشناخته و جدید اوپپو با نام تجاری CPH۲۱۸۵ در (FCC) کمیسیون ارتباطات فدرال با طرحی شبیه به Realme's Narzo ۲۰. مشاهده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مدل ناشناخته و جدید اوپو با نام تجاری CPH۲۱۸۵ در (FCC) کمیسیون ارتباطات فدرال با طرحی شبیه به Realme's Narzo ۲۰. مشاهده شده است.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این دستگاه دارای یک خوانشگر اثر انگشت در پشت است و سه دوربین را در داخل ماژول دایره‌ای شکل با LED قرار می‌دهد.

 

در سمت راست قاب گوشی دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارد و در پایین درگاه USB قرار دارد که توسط یک بلندگو، میکروفون و جک هدفون ۳.۵ میلی متری احاطه شده است. FCC مشخصات کامل CPH۲۱۸۵ را فاش نمی‌کند، اما تأیید می‌کند که گوشی هوشمند ColorOS ۷.۲ کار می‌کند و باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت بسته بندی می‌شود که تا ۱۰ وات شارژ می‌شود.

 اوپو
بر این اساس گوشی اوپو CPH۲۱۸۵ در حال حاضر یک رمز و راز بزرگ است، اما از آنجایی که دارای گواهینامه FCC است، امیدواریم در روز‌های آینده یا شاید هفته‌ها اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم، زیرا تلفن‌های هوشمند توسط مقامات نظارتی بیشتری مورد تایید قرار می‌گیرند.

نظرات بینندگان