arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۷ مهر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۸ بانک ایرانی را تحت تحریم‌های خود قرار داد
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۸

وزارت خزانه‌داری آمریکا عصر پنجشنبه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران ۱۸ نهاد مالی ایرانی را تحت تحریم‌های خود قرار داد. در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است که این وزارت‌خانه طی رایزنی با وزارت خارجه این کشور نهادهای مالی ایران را برای قرار دادن در لیست تحریم‌ها شناسایی کرده است.

پیام تسلیت روحانی: استاد شجریان آفریننده ماندگارترین نواهای دلنشین ایرانی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۷

دکتر حسن روحانی در گذشت استاد محمد رضا شجریان را تسلیت گفت و در توئیتی نوشت: استاد شجریان⁩ چهره برجسته هنری و آفریننده ماندگارترین نواهای دلنشین ایرانی و خواننده ربنای رمضان، ميراث ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت. یقیناً ملت قدرشناس ایران، نام و یاد و آثار اين هنرمند محبوب را همواره در خاطره‌ها، زنده نگاه خواهد داشت. روحش شاد و یادش گرامی

عضو گروه پزشکی استاد شجریان: قرار بود صبح امروز اطلاعیه‌ای بدهیم برای آمادگی مردم / دیروز یکی از کلیه‌های ایشان از کار افتاد / علت فوت از کار افتادن ارگان‌های متعدد داخلی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۸

دکتر مهرداد بهلولی، عضو گروه پزشکی استاد محمدرضا شجریان، درباره درگذشت ایشان توضیحاتی دادند.دکتر بهلولی گفت: ما صبح قرار بود یک آگهی بدهیم برای آمادگی مردم، اما دست نگه داشتیم. وی در ادامه گفت: شرایط استاد اصلا خوب نبود و ارگانهای داخلیشان از کار افتاده بود. از دیروز نیز کلیه‌هایشان از کار افتاده بود.

همایون شجریان در میان دوستداران پدرش: من به خاطر کرونا نه می‌توانم از کسی بخواهم که برای مراسم تشییع بیاید و نه می‌توانم بگویم نیایید / فردا پیکر استاد را به مشهد منتقل می‌کنیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۷

همایون شجریان در میان دوستداران محمدرضا شجریان که خود را به بیمارستان جم رسانده بودند حاضر شد و با آنها صحبت کرد. وی با حضور در میان این افراد که از او درخواست می‌کردند مراسم تشییع در تهران برگزار شود، در سخنانی گفت: من به خاطر شرایط کرونا نه می‌توانم از کسی بخواهم که به برای مراسم تشییع بیاید و نه می‌توانم بگویم نیایید. فردا بر پیکر استاد نماز می‌خوانیم و به مشهد منتقل می‌کنیم.

پیکر محمدرضا شجریان به مشهد منتقل می‌شود
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۳

محمدرضا شجریان عصر امروز در بیمارستان جم تهران درگذشت. این استاد موسیقی در ۱۴ مهر با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه بدن و کیسه صفرا به بیمارستان منتقل و پس‌از بستری شدن در بخش ICU به کما رفته بود. گفته می شود بر اساس تصمیم خانواده شجریان پیکر آن مرحوم برای تدفین به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

استاد محمدرضا شجریان درگذشت
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۲

استاد محمد رضا شجریان پس از تحمل دوره طولانی بیماری عصر امروز (پنجشنبه) در بیمارستان جم تهران درگذشت.

نرگس محمدی از زندان آزاد شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۵

حجت الاسلام والمسلین صادقی نیارکی  رییس کل دادگستری استان زنجان از آزادی نرگس محمدی، فعال حقوق بشری  خبر داد و گفت: مجازات این فرد با استفاده از قانون اخیرالتصویب کاهش مجازات حبس، تقلیل یافت و از زندان آزاد شد.

وی با بیان اینکه دادگاه در مورد این محکوم اعمال تخفیف کرد و با رافت اسلامی آزاد شد، افزود: نرگس محمدی ده سال مجازات حبس لازم الاجرا داشت که با استفاده از قانون کاهش مجازات حبس و موافقت دادگاه، میزان حبس وی به هشت و نیم سال کاهش پیدا کرد و با پایان محکومیت هشت سال و نیم حبس، شب گذشته از زندان آزاد شد.

ترامپ: ابتلا به کرونا هدیه خدا بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۴

دونالد ترامپ در یک سخنرانی ویدیویی اعلام کرد که ابتلا به ویروس کرونا نعمتی از طرف خداوند است که وی را در معرض درمان های آزمایشی قرار می دهد که برای همه آمریکایی ها رایگان خواهد شد.

شناسایی ۳۴ مورد ابتلا به کرونا در ارتباط با کاخ سفید
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۳

شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز بامداد پنجشنبه گزارش داد که به سندی از آژانس مدیریت بحران فدرال آمریکا دست یافته که نشان می‌دهد ۳۴ نفر از میان کارکنان کاخ سفید و کسانی که با آن‌ها در تماس بوده‌اند، در روزهای اخیر به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

مناظره انتخاباتی معاونان بایدن و ترامپ
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۲

مایک پنس، معاون ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مناظره با هریس، معاون جو بایدن، رقیب انتخاباتی ترامپ گفت: برجام ما را در شرایطی قرار داد که اکنون ممکن است ایران در حال ساخت یک زرادخانه هسته‌ای بزرگ باشد. کامالا هریس هم با انتقاد از سیاست ترامپ در قبال  ایران پاسخ داد: بعد از حمله به سردار سلیمانی، ایران به پایگاه ما حمله کرد و سربازان ما دچار آسیب مغزی شدند.

نظرات بینندگان