arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲۱ مهر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دستور ویژه رییس قوه‌قضاییه برای برخورد با بازپرس و مامورین تحقیرکننده مجرمان: تعرض به متهم ولو اوباش قطعا مجاز نیست
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۷

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، در ماجرای اوباش گردانی اخیر، آیت الله رییسی ازهمان لحظات اولیه اطلاع، به دادستان تهران دستور داده است در خصوص مصادیق تعدی از قانون و نقض حقوق شهروندی، با متخلفین اعم از بازپرس و یا مامورین برخورد شود. رییس قوه قضاییه ضمن تاکید بر برخورد قاطع و بی امان با اراذل و اوباش، حکم به تشهیر را صرفا در صلاحیت دادگاه و آنهم در چارچوب قوانین و مقرارت می‌داند که تعرض به متهم ولو اوباش قطعا مجاز نیست

قیمت یک خمیردندان در بازار به نیم میلیون تومان رسید! / علت؛ بسته ماندن یک ساله ثبت سفارش خمیردندان
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۷

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: ثبت سفارش خمیر دندان حدود یک سالی می‌شود که بسته است. به همین دلیل ممکن است تعدادی از خمیردندان‌های در بازار تاریخ مصرف گذشته باشند. قیمت خمیردندان خارجی هم با دلار محاسبه می‌شود و قیمت یک خمیردندان در بازار تا نیم میلیون تومان می‌رسد.

نتانیاهو: به‌زودی با کشورهای عربی دیگری توافقاتی صورت می‌گیرد / علت این مسئله آن است که کشورهای عربی شاهد رشد این رژیم و چگونگی مقابله آن با ایران هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۹

«آویر جندلمن» سخنگوی نخست‌وزیر اسرائیل،‌ شامگاه امروز (دوشنبه)، در توئیتی در حساب کاربری خود اظهارات «بنیامین نتانیاهو» در جلسه امروز کابینه این گزارش را داد. جندلمن اعلام کرد که نتانیاهو در این جلسه گفته است که کشورهای عربی بنا دارند با تل‌آویو صلح کنند. او در این خصوص مدعی شده است که علت این مسئله آن است که کشورهای عربی یادشده شاهد رشد این رژیم و چگونگی مقابله آن با ایران هستند.

واکنش پلیس به حواشی چرخاندن اراذل و اوباش/ اسیر جوسازی‌‌ و فضاسازی نمی‌شویم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۳۰

رئیس پلیس پایتخت نسبت به حواشی پیش آمده در چرخاندن اراذل و اوباش واکنش نشان داد و گفت: پلیس اسیر جوسازی و فضاسازی نمی‌شود

نامه قالیباف به حسن روحانی/ لایحه بودجه ۱۴۰۰ با اصلاحات ساختاری تقدیم مجلس شود
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۹

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره لزوم اصلاح ساختار لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور نوشت.

دستور رهبر معظم انقلاب: برخی سفرها در شرایط کرونا باید ممنوع شود
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۷

ضابطه‌گذاری‌ها بایستی حاکمیتی و الزامی باشد. این را من از مدتها پیش البته به رئیس‌جمهور محترم و به مسئولین محترم هم گفته‌ام که بایستی الزام بشود.

مینو محرز: وضعیت شیوع کرونا بسیار بد است؛ تخت خالی وجود ندارد / برخی بیماران حتی به بستری شدن هم نمی‌رسند
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۷

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا هشدار داد که در صورت تداوم شرایط فعلی، قطعا میزان مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا افزایش می‌یابد.

محکومیت معلم به ۴۵ ضربه شلاق با شکایت وزیر آموزش‌وپرورش و معاونش / اتهام: کشیدن کاریکاتور
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۶

با شکایت وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر معلمی به خاطر کشیدن کاریکاتور انتقادی و انتشار در گروه تلگرامی به ۴۵ ضربه شلاق محکوم شد. بنا به این گزارش جرم این معلم "توهین به مقامات" از طریق ترسیم کاریکاتور و انتشار آن در کانال تلگرامی بوده است.

رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها اسم عقلانیت و عقل را می آورند اما منظورشان ترس و فرار از مقابل دشمن است / عدالت خواهی نیز باید براساس عقلانیت باشد؛ گرفتار حاشیه نشویم و اصل و فرع را اشتباه نگیریم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۵

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند زیرا عقلانیت به معنای محاسبه درست است. البته دشمن تلاش دارد تا معنای غلط عقلانیت را تلقین کند و برخی هم نادانسته، در داخل همان حرف دشمن را تکرار می کنند.

اسامی ۱۵ نماینده مجلس که با خرج شهرداری به مشهد سفر کردند
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۵

کمترین همراه حاضر در این سفر به سارا فلاحی، نماینده ایلام اختصاص دارد که یک همراه با خود به مشهد برده و بیشترین همراه نیز به محمدرضا مبلغی، نماینده کوهدشت که ۶ همراه برایش ثبت شده است. پس از فلاحی، فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین با ۵ همراه و مصطفی طاهری با ۴ همراه در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

وزیر بهداشت: آزمایش واکسن کرونای ایرانی روی میمون انجام شد؛ نتایج خوبی گرفتیم / آزمایش انسانی تا ۳ هفته آینده انجام می‌شود
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۴

سعید نمکی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه تولید واکسن کرونا، گفت: در مراحل مختلف کار را دنبال کرده‌ایم و آزمایش بر نمونه حیوانی تا میمون هم انجام شده و نتایج بسیار خوبی گرفتیم.

نظرات بینندگان