arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹

ادعای یک سایت نظرسنجی: احتمالاً بایدن برتری خود را در چند ایالت از دست داده / نامزد دموکرات کماکان در کشور پیشتاز است

ایندیپندنت نوشت: وبسایت RealClearPolitics که نظرسنجی‌ها را گردآوری و تحلیل می‌کند ادعا کرد احتمالاً بایدن برتری خود در آیووا، جورجیا، کارولینای شمالی و اوهایو را از دست داده است. این سایت ادعا کرد، در آیووا، جورجیا، کارولینای شمالی و اوهایو، دونالد ترامپ پیشتاز است، ولی بایدن همچنان ۷/۷ درصد در کشور برتری دارد و در ایالت‌های آریزونا و فلوریدا ۰/۰۹ درصد و در پنسیلوانیا ۱.۲ درصد از رقیب خود پیش است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وبسایت RealClearPolitics که نظرسنجی ها را گردآوری میکند ادعا کرده احتمالاً بایدن برتری خود را در چند ایالت از دست داده است.

به گزارش انتخاب، ایندیپندنت نوشت: وبسایت RealClearPolitics که نظرسنجی ها را گردآوری و تحلیل می کند ادعا کرد احتمالاً بایدن برتری خود در آیووا، جورجیا، كارولینای شمالی و اوهایو را از دست داده است.

بر اساس میانگین نظرسنجی منتشر شده توسط RealClearPolitics ، برتری جو بایدن در چهار حالت اصلی چرخش از بین رفته است.

این سایت ادعا کرد ، در آیووا ، جورجیا ، کارولینای شمالی و اوهایو ، دونالد ترامپ پیشتاز است ولی بایدن همچنان 7/7 درصد در کشور برتری دارد و در ایالت های آریزونا و فلوریدا 0/09 درصد و در پنسیلوانیا 1.2 درصد از رقیب خود پیش است.

بزرگترین کاهش حمایت از بایدن در آیووا بود، جایی که اخیراً جمعه او طبق میانگین اعلام شده توسط RealClearPolitics با 1.2 درصد جلوتر بود

 

نظرات بینندگان