arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

واکنش جمهوریخواهان به پیروزی بایدن؛ سناتور رامنی تبریک گفت

«میت رامنی» سناتور جمهوریخواه، پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و معاونش «کامالا هریس» را تبریک گفت و هر دو افرادی دارای حسن نیت و ستودنی نامید. این سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا شنبه شب در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: من و [همسرم] ان به جو بایدن رئیس جمهوری منتخب و کامالا هریس معاون منتخب ریاست جمهوری تبریک می‌گوییم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«میت رامنی» سناتور جمهوریخواه، پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و معاونش «کامالا هریس» را تبریک گفت و هر دو افرادی دارای حسن نیت و ستودنی نامید.

به گزارش ایرنا، این سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا شنبه شب در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: من و [همسرم] ان به جو بایدن رئیس جمهوری منتخب و کامالا هریس معاون منتخب ریاست جمهوری تبریک می‌گوییم.

وی افزود: ما هر دوی آنها را افرادی دارای حسن نیت و شخصیت‌های ستودنی می‌دانیم. دعا می‌کنیم که خداوند در روزها و سال‌های آینده لطف خود را شامل حال آنها کند.

رامنی در سال های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شده بود.

بایدن با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

بایدن شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

 

نظرات بینندگان