arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

دستگیری ۲۱ اراذل و اوباش در گیلان/ احضار ۱۴۴ شرور برای اخذ تعهد

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۲۱ نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح دو روزه مقابله با مخلان نظم و امنیت در گیلان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۲۱ نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح دو روزه مقابله با مخلان نظم و امنیت در گیلان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح برخورد با اراذل و اوباش به مدت دو روز در سطح استان گیلان اجرا شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این طرح ۲۱ نفر اراذل‌ و اوباش شناسنامه‌دار که با شرارت، نزاع و درگیری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از متهمان، تصریح کرد: در اجرای این طرح از ۵۸ واحد صنفی محل تجمع اراذل و اوباش بازدید و چهار واحد صنفی نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ۱۴۴ نفر اراذل و اوباش استان برای اخذ تعهد احضار شدند، گفت: ۲۷ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه شناسایی و برای آنها شناسنامه امنیتی تشکیل شد.

سردار ملکی میانگین سنی متهمان دستگیر شده را ۲۴ تا ۳۲ سال عنوان کرد و افزود: متهمان سابقه‌دار برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظرات بینندگان