arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

بهترین گوشی‌های اقتصادی‌ای که این روزها می‌توانید از بازار تهیه کنید

تنوع گوشی‌های هوشمند موجود در بازار کار انتخاب را سخت کرده و از طرف دیگر قیمت گوشی‌های موبایل روزبه‌روز در حال افزایش است. همه‎‌ی این‌ها خرید یک گوشی مناسب و دلخواه را چالش‌برانگیز کرده است. خرید قسطی گوشی از سایت دیجی‌کالا و سایت‌هایی که با استفاده از اعتبار امکان تهیه‌ی کالا را برای شما آسان‌تر می‌کنند، می‌تواند یکی‌ از راه‌حل‌های مناسب برای تهیه گوشی مورد نظرتان باشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین گوشی‌های اقتصادی‌ای که این روزها می‌توانید از بازار تهیه کنید

با گسترش اینترنت و به‌خصوص اینترنت همراه گوشی‌های موبایل به بخشی جدانشدنی از زندگی ما تبدیل‌شده‌اند. بسیاری از فعالیت‌های روزانه و ارتباطات بین فردی در گوشی‌های هوشمند اتفاق می‌افتند و روزبه‌روز بر تعداد کاربران تلفن‌های هوشمند افزوده می‌شود.

تنوع گوشی‌های هوشمند موجود در بازار کار انتخاب را سخت کرده و از طرف دیگر قیمت گوشی‌های موبایل روزبه‌روز در حال افزایش است. همه‎‌ی این‌ها خرید یک گوشی مناسب و دلخواه را چالش‌برانگیز کرده است. خرید قسطی گوشی از سایت دیجی‌کالا و سایت‌هایی که با استفاده از اعتبار امکان تهیه‌ی کالا را برای شما آسان‌تر می‌کنند، می‌تواند یکی‌ از راه‌حل‌های مناسب برای تهیه گوشی مورد نظرتان باشید.

در ادامه چند مورد از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار را که با قیمتی مناسب امکانات قابل قبولی در اختیار کاربر می‌گذارند معرفی می‌کنیم:

1. Samsung galaxy a51

سامسونگ گلکسی a51 یکی از گوشی‌های خوب سامسونگ با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED، دوربین چهارگانه شامل لنزهای اولترا واید، ماکرو و عمق و همچنین حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. طراحی این گوشی زیباست و با اینکه بدنه از جنس پلاستیک ساخته‌شده است اما کیفیت خوبی دارد. حاشیه‌های باریک و صفحه‌نمایش کامل این گوشی آن را به یک گوشی میان رده‌ی جذاب تبدیل کرده است و حداقل تا زمانی که نخواهید در نور کم از دوربین‌های آن استفاده کنید، آن‌ها عملکرد قابل قبولی دارند. البته این گوشی معایبی هم دارد، برای مثال ممکن است باز کردن چند برنامه روی آن کمی طول بکشد یا بعضی از برنامه‌ها بسته شوند اما برای یک گوشی میان رده توانسته است موفق عمل کند.

2. Redmi note 9

گوشی Redmi note9 یکی از گوشی‌های جذاب موجود در بازار است. این گوشی با باتری بزرگ ۵۰۲۰ میلی‌آمپری که امکان شارژ با سرعت ۲۲.۵ وات را دارد توجه‌ها را به خود جلب کرده است. هرچند بدنه‌ی redmi note 9 کاملاً از جنس پلاستیک ساخته‌شده است و نمی‌توان آن را گوشی زیبایی از نظر طراحی دانست اما لبه‌های باریکی دارد که کار با این گوشی را ساده کرده است. صفحه‌نمایش ۶.۵۳ اینچی این گوشی با کیفیت full HD+ دوربین جلوی ۱۳ مگا پیکسلی را در خود جای‌داده است و پوسته MIUI این گوشی روی اندروید ۱۰ قرار گرفته و شخصی‌سازی‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربر گذاشته است. redmi note9 با سه رم متفاوت و با حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در بازار موجود است.

3. Redmi note 9 pro max

گوشی Redmi note 9 pro max یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی در بازار است و مشخصات فنی بسیار خوبی دارد. این گوشی صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی را با کیفیت full HD+ در اختیار شما می‌گذارد و با باتری بزرگ ۵۰۲۰ میلی‌آمپری شما هیچ مشکلی از نظر باتری نخواهید داشت.

بهترین قسمت این گوشی دوربین چهارگانه‌ی آن است که عملکرد بسیار قدرتمندی دارد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار لنز اولترا واید ۸ مگا پیکسلی دوربین این گوشی را به دوربینی قدرتمند تبدیل کرده است. همچنین الگوریتم جدید پردازش این گوشی حالت‌های جدید زیادی را برای عکاسی در اختیار کاربر می‌گذارد. این گوشی با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در بازار موجود است.

4. سامسونگ گلکسی A20

سامسونگ گلکسی A20 گوشی‌ای است که امکانات مناسبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. باتری نه‌چندان کوچک ۴۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی ۱۳ ساعت و ۴۶ دقیقه در تست‌های باتری دوام آورده است که آمار قابل توجهی است. این گوشی یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی AMOLED در اختیار کاربر می‌گذارد و دوربین‌ دوگانه‌ی عقب آن از قابلیت live focus برخوردار است. یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی شارژر سریع ۱۵ واتی است. سامسونگ گلکسی a20 در ۱۵ دقیقه ۳۰ درصد شارژ می‌شود.گلکسی a20 هم نقاط ضعفی دارد برای مثال عملکرد پردازنده‌ی Samsung Exynos 7904 که روی این گوشی قرار گرفته عملکرد فوق‌العاده‌ای ندارد و این گوشی را نمی‌توان یک گوشی بادوام دانست.

5. Moto G power

گوشی Moto G power یکی از گوشی‌های قدرتمند موتورولا است. گوشی‌هایی که در تست باتری بیشتر از ۱۱ ساعت دوام می‌آورند در رده‌ی گوشی‌هایی با باتری قدرتمند جای می‌گیرند، باتری moto G power در تست‌ها ۱۶ ساعت و ده دقیقه دوام آورده است. این عمر باتری برای گوشی‌ای که قیمت چندان بالایی ندارد شگفت‌انگیز است اما این تنها دلیلی نیست که این گوشی را به یک انتخاب خوب تبدیل می‌کند.گوشی Moto G power یک نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی با وضوح full-HD، پردازنده‌ی باکیفیت snapdragon 660 و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را در اختیار کاربر می‌گذارد. هرچند دوربین‌های سه‌گانه‌ی این گوشی عملکرد فوق‌العاده‌ای ندارند بازهم در نور کافی عملکرد قابل قبولی نشان می‌دهند. هرچند وجود باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی را به گوشی‌ای سنگین تبدیل کرده است اما بازهم این موبایلی است که بیش از قیمتش ارزش دارد.

با توجه به قیمت‌ها و ویژگی‌هایی که برایتان مهم است می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید، و حتی اگر بودجه لازم برای تهیه کالای مورد نظرتان را در حال حاضر ندارید می‌توانید با خرید اقساطی بدون ضامن هم گوشی مورد نظرتان را تامین کنید و نگران نوسان قیمت کالا نباشید.

 

نظرات بینندگان