arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۱

10 محصول برتر سال 2012 / تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در سال 2012 محصولات جدیدی وارد بازار خواهند شد که می توانند بازار فناوری های سال آینده را در اختیار بگیرند

به گزارش انتخاب؛ در سال 2012 محصولات جدیدی وارد بازار خواهند شد که می توانند بازار فناوری های سال آینده را در اختیار بگیرند.در اینجا نگاهی داریم به تعدادی از این محصولات:

Apple iPhone 5

01

بر همگان آشکار است که اپل با تولید محصولات بسیار موفق مثل iPhone4 ,iPhone4s در بازار اینک با معرفی iPhone5 سهم بزرگی از بازار را در دست خواهد داشت.

 

LG Spectrum

02

با اینکه پیش بینی میشود این محصول در مقایسه با iphone5 توجه زیادی را به خود جلب نخواهد کرد ولی این دستگاه با مدل flagship میتواند یکی از رقیبان iphone باشد. این دستگاه با صفحه ی 4.5 اینچ و سیستم عامل اندروید2.3 (gingerbread)و با مزایای دیگر میتواند یکی از دستگاه های تلفن همراه محبوب سال شود!

 

Apple Television

03

بالاخره محصولی که همه منتظرش بودند در اواخر امسال روانه ی بازار خواهد شد این تلویزیون که دارای صفحه ی 55 اینچ و icloud و حتی اپلیکیشن هایی از apple app store میباشد به نظر میرسد بیشترین توجه در بازار تلویزیون را به خود جلب خواهد کرد.

 

Ultrabooks galore

04

در CES امسال بسیاری از شرکت ها Ultrabook های خود را به نمایش گذاشتند.این PCها با وزن کم طراحی بسیار نازک و باتری های با طول عمر زیاد بازار نوت بوک ها را به دست خواهد گرفت.

 

ویندوز8

05

پیش بینی میشود ویندوز8 نرم افزار پرفورش سال خواهد بود.این سیستم عامل دارای امکانات رابط کاربری منحصر به فرد وپشتیبانی برای تبلت ها و امنیت بیشتر نسبت به نسخه های قبلی است. سوالی که اینجا مطرح میشود این است که آیا شرکت ها و مردم به نسخه جدید ویندوز روی خواهند آورد یا وقت خود را با نسخه های قبلی تلف خواهند کرد؟؟!!

 

Apple iPad3

06

شایعاتی مبنی بر اینکه iPad3 در اواخرزمستان به بازار عرضه خواهد شد وجود دارد!

البته خبر های موثقی در مورد این محصول در دست نیست ولی بنا به گزارش ها این دستگاه با کیفیت اچ دی و 4g connectivity توجه ها را به خود جلب خواهد کرد.

 

HD TV

07

در CES امسال تعداد زیادی از تلویزیون های اچ دی به نمایش گذاشته شده بودند. LG تلویزیون بسیار نازک با صفحه ی OLED خود را معرفی کرد.پیش تر نیز گفته شد اپل تلویزیون خود را در اواخر امسال روانه ی بازار خواهد کرد . آن طور به نظر میرسد که تولید کنندگان بیشتر به سمت ساخت تلویزیون های اچ دی روی می آورند

 

The Google Tablet

08

شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت تبلت خود را در اواخر امسال روانه ی بازار خواهد کرد به گوش میرسد در حالیکه خود شرکت گوگل این خبر را تایید نکرده است.

 

این محصول با دو پیش بینی از طرف مشتریان روبروست یک اینکه ممکن است این تبلت خیلی بهتر از ipad باشد و دوم اینکه این تبلت چیزی بیشتر از هدر دادن پول نخواهد بود!

 

Amazon new kindle fire

09

Kindle fire از شرکت آمازون در سال گذشته بسیاری را با محبوبیت خود شگفت زده کرده است.انتظار میرود آمازون مدل جدید این دستگاه را در سال جدید به نمایش گذارد که دارای مدل هایی به شکل تبلت ها و دارای صفحه های با سایز بزرگتر هستند. از آنجا که شاهد محبوبیت این دستگاه در بین مردم شده ایم انتظار میرود که مدل های جدید این دستگاه نیز توجه همگان را به خود جلب کند.

 

Nintendo wii U

10

برای کاربران نینتندو یکی از بهترین محصول کنسول Nintendo wii u خواهد بود!!این دستگاه که جایگزین wiiخواهد بود دارای 6.2 اینچ کنترلگر touch screen و گرافیک اچ دی است.به نظر میرسد wii u یا باعث پیشرفت Nintendo خواهد بود و یا آن را فقط تبدیل به یک شرکت سازنده ی نرم افزار خواهد کرد!!

نظرات بینندگان